PS5 کوچک‌تر سونی با درایو دیسک قابل جدا شدن در ماه نوامبر عرضه می‌شود
PS5 کوچک‌تر سونی با درایو دیسک قابل جدا شدن در ماه نوامبر عرضه می‌شود

حجم این مدل، نسبت به مدل اصلی، ۳۰ درصد کمتر است و ۱۸ تا ۲۴ درصد سبک‌تر است.
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، سونی مدل‌های جدیدی از پلی‌استیشن ۵ را معرفی کرد که احتمالاً به‌طور غیررسمی «PS5 Slim» نامیده می‌شوند. این مدل جدید از نظر قدرت فرقی با مدل اصلی ندارد اما دارای ابعادی کوچکتر با دیسک‌درایو قا..

ست نیوز
PS5 کوچک‌تر سونی با درایو دیسک قابل جدا شدن در ماه نوامبر عرضه می‌شود حجم این مدل، نسبت به مدل اصلی، ۳۰ درصد کمتر است و ۱۸ تا ۲۴ درصد سبک‌تر است.
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، سونی مدل‌های جدیدی از پلی‌استیشن ۵ را معرفی کرد که احتمالاً به‌طور غیررسمی «PS5 Slim» نامیده می‌شوند. این مدل جدید از نظر قدرت فرقی با مدل اصلی ندارد اما دارای ابعادی کوچکتر با دیسک‌درایو قابل‌انضمام و یک ترابایت SSD است. قابلیت جدا شدن درایو مدل جدید به این معنی است که خریداران می‌توانند «نسخه دیجیتال» آن را تهیه کنند و اگر بعداً نظرشان تغییر کرد این درایو را به عنوان یک لوازم جانبی ماژولار ۸۰ دلاری اضافه کنند.
سونی در اطلاعیه‌ای در پست بلاگ خود نوشت: «برای رسیدگی به نیازهای در حال رشد علاقه‌مندان به گیم، تیم‌های مهندسی و طراحی ما بر ایجاد فرم‌فاکتور جدیدی که انتخاب و انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم آورد همکاری کردند. همان قابلیت‌های فناوری که PS5 را به بهترین دستگاه بازی تبدیل کرده است، به همراه یک درایو دیسک بلو-ری اولترا اچ‌دی قابل‌انضمام و یک SSD یک ترابایتی برای حافظه داخلی بیشتر، در قالب کوچک‌تری قرار داده شده‌اند».
smaller PS5
سونی می‌گوید PS5 جدید ۳۰ درصد حجم کمتری دارد و وزن آن ۱۸ درصد و ۲۴ درصد سبک‌تر از نسخه اصلی است. در این طراحی جدید، چهار پانل پوششی استفاده می‌کند (بالای آن براق است و اطراف آن مات هستند). هر دو مدل دارای پایه افقی هستند، و در عین حال یک پایه عمودی «سازگار با تمام مدل‌های PS5» به طور جداگانه با قیمت ۳۰ دلار فروخته خواهد شد.
در ازای انعطاف‌پذیری «اکنون بخرید، بعداً یک درایو اضافه کنید»، این مدل جدید PS5 دارای نقطه ورود بالاتری با «نسخه دیجیتالی» با قیمت ۴۵۰ دلار است. در همین حال، قیمت ۵۰۰ دلاری برای مدل دارای درایو دیسک بلوری اولترا اچ‌دی تعیین شده است. این شرکت همچنین اشاره می‌کند که پس از فروش مدل فعلی PS5، تولید آن متوقف خواهد شد.
منبع :ایتنا