یونیورس، وب‌سایت‌ساز موبایل، ابزار طراح مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد
یونیورس، وب‌سایت‌ساز موبایل، ابزار طراح مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد

کمپانی یونیورس، سازنده وب‌سایت موبایل بدون نیاز به کدنویسی، اعلام کرد که یک طراحی وب‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی را در نسخه بتا راه‌اندازی می‌کند. این ابزار طراحی، که GUS (سایت‌های یونیورس مولد) نام دارد، می‌تواند به هر کسی کمک کند تا یک وب‌سایت سفارشی را با استفاده از دستگاه iOS خود بسازد و راه‌اندازی..

ست نیوز
یونیورس، وب‌سایت‌ساز موبایل، ابزار طراح مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد کمپانی یونیورس، سازنده وب‌سایت موبایل بدون نیاز به کدنویسی، اعلام کرد که یک طراحی وب‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی را در نسخه بتا راه‌اندازی می‌کند. این ابزار طراحی، که GUS (سایت‌های یونیورس مولد) نام دارد، می‌تواند به هر کسی کمک کند تا یک وب‌سایت سفارشی را با استفاده از دستگاه iOS خود بسازد و راه‌اندازی کند.
به گزارش ایتنا و به نقل از تک‌کرانچ، هنگامی که کاربر با GUS شروع به کار می‌کند وارد ویرایشگر شبکه آشنای Universe خواهد شد. به جای شروع کار با یک قالب، یک مکالمه متنی را با GUS شروع می‌کنید تا ایجاد وب‌سایت‌تان را شروع کنید.
GUS با این سوال شروع می‌کند: «دوست داری امروز چه نوع وب‌سایتی بسازی؟» هنگامی که به GUS جزئیات اولیه در مورد نوع وب‌سایتی که می‌خواهید بسازید ارائه دهید، GUS از شما برخی اطلاعات در مورد آنچه دقیقاً به دنبال آن هستید می‌خواهد. به عنوان مثال، GUS ممکن است از شما بپرسد که آیا طرح یا طرح رنگ خاصی را در ذهن دارید، یا اینکه وب‌سایت چند صفحه باشد.
پس از ارائه جزئیات به GUS در مورد چشم‌اندازتان درباره وب‌سایت موردنظر، GUS یک طراحا برای شما ایجاد می‌کند. این طراحی کاملاً قابل ویرایش است، زیرا می‌توانید به صورت دستی هر قسمت را بدون نیاز به ویرایش کد تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید تصویری را که GUS انتخاب کرده است تغییر دهید، می‌توانید آن را با تصویر دیگری عوض کنید. هنگامی که از آنچه می بینید راضی شدید، می‌توانید ادامه دهید و وب‌سایت خود را منتشر کنید.
نسخه بتای GUS در حال حاضر برای همه کاربرانی که برنامه Universe خود را در iOS به روز می کنند در دسترس است. یونیورس قصد دارد در آینده نزدیک این تجربه را به وب بیاورد تا به کاربران بدون آیفون یا کسانی که دسکتاپ را ترجیح می‌دهند امکان دسترسی به GUS را بدهد.
Mobile website builder Universe
ابزار جدید Universe مشابه ابزاری است که Wix در اوایل این ماه راه‌اندازی کرد و AI Site Generator نام داشت. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا هدف خود را توصیف کنند و یک وب‌سایت کامل با صفحه اصلی، صفحات داخلی، متن و تصاویر و همچنین بخش‌های خاص کسب‌وکار برای رویدادها، رزروها و موارد دیگر ایجاد کنند.
یکی از ایده‌های اصلی پشت محصولات هر دو شرکت کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای راه‌اندازی و نگهداری وب‌سایت‌ها برای افزایش فروش است که می‌تواند فرآیندی چالش‌برانگیز باشد. شایان ذکر است که یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲ توسط موسسه Top Design Firms نشان داد که تقریباً ۲۷ درصد از کسب‌وکارهای کوچک هنوز وب‌سایت ندارند و اینکه ترافیک کم، در کنار افزودن قابلیت‌های پیشرفته و هزینه‌ها، چالش‌های مهمی هستند که در مورد وب‌سایتشان با آن مواجه می‌شوند.
البته، این محصولات فقط برای صاحبان کسب و کار طراحی و عرضه نشده‌اند، چرا که هر کسی به راحتی می‌تواند از آنها برای ایجاد یک وب‌سایت استفاده کند.
منبع :ایتنا