چگونه طراحی وب سایت در شیراز انجام بدیم ؟
چگونه طراحی وب سایت در شیراز انجام بدیم ؟

طراحی سایت در شیراز جنبه ها و جنبه های زیادی دارد. اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، ابتدا باید مهارت های اولیه طراحی وب سایت را بدانید. این بدان معناست که ابتدا باید کدنویسی HTML و CSS را یاد بگیرید. این دو زبان برنامه نویسی اساس طراحی وب هستند. با کد نویسی HTML […]

چگونه در شیراز طراجی سایت بکنیم ؟

طراحی سایت در شیراز جنبه ها و جنبه های زیادی دارد. اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، ابتدا باید مهارت های اولیه طراحی وب سایت را بدانید. این بدان معناست که ابتدا باید کدنویسی HTML و CSS را یاد بگیرید. این دو زبان برنامه نویسی اساس طراحی وب هستند. با کد نویسی HTML می توانید یک صفحه وب ایجاد کنید و با کدنویسی CSS می توانید صفحه ایجاد شده را زیبا کنید و از تصاویر مورد علاقه خود در صفحه وب خود استفاده کنید.

طراحی وب سایت در شیراز

دو روش برای طراحی وب سایت وجود دارد. یکی با برنامه نویسی و دیگری با cms آماده.
برای ایجاد یک وب سایت به صورت برنامه نویسی باید جاوا اسکریپت و JQuary به خصوص زبان برنامه نویسی PHP را بدانید.
اما طراحی وب سایت با استفاده از ابزارهای سازنده وب سایت بسیار آسان تر و آسان تر شده است. سایت سازهای زیادی با ویژگی ها و قابلیت های مختلف وجود دارند. اما یکی از محبوب ترین آنها وردپرس است.
شما می توانید وبلاگ ها و وب سایت های شگفت انگیزی با وردپرس ایجاد کنید. با نصب وردپرس می توانید در کمتر از چند دقیقه یک وب سایت کاربردی و زیبا ایجاد کنید.
وردپرس فرآیند طراحی را برای کسانی که تجربه طراحی وب سایت ندارند یا قبلاً هرگز وب سایتی طراحی نکرده اند بسیار آسان می کند.
اما اگر بخواهید یک وب سایت از ابتدا طراحی کنید چه؟ شما باید بدانید که چگونه وردپرس را کدنویسی کنید تا بسیاری از فرآیندهای طراحی را برای شما خودکار کند. فقط وردپرس را مرحله به مرحله نصب کنید.

انواع روش های طراحی سایت

برای ایجاد یک وب سایت، به یک نام دامنه، یک وب سایت، یک حساب میزبانی و در نهایت نصب وردپرس نیاز دارید.

دامنه را انتخاب و خریداری کنید

اگر هنوز نام دامنه ای خریداری نکرده اید، باید دامنه ای را که برای کسب و کار شما مناسب است برای دامنه ای که می خرید در نظر بگیرید.
اکثر دامنه های دو حرفی کشور مبدا وب سایت را نشان می دهند. برای مثال نام دامنه .ir مخفف ایران است. دامنه می تواند نشان دهنده نوع فعالیت در یک وب سایت باشد، برای مثال دامنه .com به معنای وب سایت تجاری است.
هنگام خرید نام دامنه باید به یک نکته توجه کنید. دامنه ای را انتخاب کنید که با محتوای وب سایت شما مطابقت داشته باشد. این موضوع به خصوص به سئو در وب مرتبط است. با انتخاب نام دامنه مناسب می توانید سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشید و در عین اعتماد به گوگل رتبه وب سایت خود را بهبود ببخشید.
در انتخاب نام دامنه صبور باشید. زیرا امکان تغییر نام دامنه پس از ثبت وجود ندارد. حتی اگر بتوانید نام دامنه را تغییر دهید، ضرر زیادی خواهید داشت. پس این مرحله را به تحقیق صحیح اختصاص دهید.

میزبان یا سرور را انتخاب کنید

پس از خرید نام دامنه، باید یک شرکت میزبانی وب برای وب سایت خود انتخاب کنید. شما باید حساب میزبانی وب خود را برای دامنه خریداری شده فعال کنید.
میزبان وب کامپیوتر یا سروری است که در آن وب سایت برای نمایش به بازدیدکنندگان بارگذاری می شود.
هاست انواع مختلفی دارد. هر نوع هاست ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارد. برخی از انواع هاست عبارتند از هاست اشتراکی، هاست اختصاصی، میزبانی محلی، میزبانی مجازی، هاست رایگان، میزبانی خوشه ای و غیره.

برخی از هاست ها برای وب سایت های پویا و برخی دیگر برای وب سایت های ایستا بهتر هستند. اینها مواردی است که باید در نظر گرفت.
شما می توانید میزبان(هایی) را که برای وب سایت خود خریداری می کنید کنترل کنید. این کار از طریق کنترل پنل انجام می شود. برای میزبان، مطمئن شوید که میزبانی را انتخاب کنید که با قالب وب سایت شما سازگار باشد.
چگونه یک سایت طراحی کنیم؟
چگونه یک وب سایت بسازیم؟

شرکت طراحی سایت
یک شرکت طراحی سایت در شیراز

پس از انجام این مرحله اول، آماده شروع طراحی وب سایت خود هستید.
به گزارش ست نیوز قبل از اینکه بتوانید سایتی با وردپرس طراحی کنید باید قالب مناسب را انتخاب کنید و البته یک شرکت طراحی سایت خوب در شیراز را انتخاب کنید. انتخاب یک قالب خوب نه تنها وب سایت شما را زیبا می کند، بلکه به شما امکان می دهد تا جنبه های فنی مانند سرعت بارگذاری را نیز کنترل کنید. انواع مختلفی از قالب ها وجود دارد. هرکسی ویژگی های متفاوتی دارد. برخی از تم ها سنگین هستند زیرا دارای ویژگی ها و مضامین زیادی هستند که سرعت وب سایت شما را کند می کند. وب سایت شما ممکن است اصلا به این سبک ها نیاز نداشته باشد. بنابراین توصیه می شود در انتخاب قالب دقت کنید. بسیاری از قالب ها رایگان هستند. اگر برای اولین بار است که یک وب سایت طراحی می کنید و نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، قالب های رایگان بهترین انتخاب برای شما هستند.

فرم ها باید با محتوای مناسب پر شوند. یکی از حساس ترین مراحل طراحی سایت در شیراز ارائه محتوای مناسب در سایت می باشد. در واقع چیزی که کاربران بیشتری را به خود جذب می کند یا مدت زمان بیشتری در سایت نگه می دارد محتوای سایت است. برای ایجاد محتوای با کیفیت برای وب سایت خود، باید برخی از اصول اولیه سئو را اعمال کنید. با پیروی از دستورالعمل های SEO، می توانید رتبه های بالاتری را از SERP کسب کنید.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهینه‌سازی تگ‌های عنوان، بهینه‌سازی توضیحات متا، استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی درون صفحه، استفاده از فرمت‌های سازگار با موبایل، استفاده بهینه از محتوای ویدئویی و گرافیکی، و بهبود سئوی وب‌سایت و تعامل کاربران.

محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی است.
با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، کاربران می توانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. بنابراین در ارائه یک تجربه کاربری خوب بسیار موثر هستند.
نشانه های بصری به شدت بر تعامل تأثیر می گذارد به گفته بازاریابان دیجیتال، محتوای بصری زمان صرف کاربران در یک وب سایت را افزایش می دهد.
ریسپانسیو بودن یکی از مواردی است که در «طراحی سایت در شیراز» باید به آن توجه کرد. زیرا امروزه اکثر کاربران با تلفن همراه خود وب سایت ها را مرور می کنند.

منبع : طراحی وب سایت در شیراز