هاشمی: رهبر انقلاب و رئیس جمهور روی موضوع مسکن ورزشکاران تاکید داشتند
هاشمی: رهبر انقلاب و رئیس جمهور روی موضوع مسکن ورزشکاران تاکید داشتند

هاشمی: رهبر انقلاب و رئیس جمهور روی موضوع مسکن ورزشکاران تاکید داشتند وزیر ورزش و جوانان گفت: رهبر انقلاب و رئیس جمهور هم روی موضوع مسکن ورزشکاران تاکید داشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در پایان مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی د..

هاشمی: رهبر انقلاب و رئیس جمهور روی موضوع مسکن ورزشکاران تاکید داشتند

وزیر ورزش و جوانان گفت: رهبر انقلاب و رئیس جمهور هم روی موضوع مسکن ورزشکاران تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در پایان مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مسوولان ورزش استان تهران تشکر می کنم. پس از دیداری که قهرمانان با مقام معظم رهبری داشتند به فاصله حدود یک ماه پس از آن این هدایایی که ایشان آماده کرده بودند به وزارت ورزش تحویل داده شد تا ما این مراسم را در تهران انجام دهیم.

وی ادامه داد: استان ها هم چنین مراسم هایی را برگزار کردند. من به سهم خودم و به نمایندگی از جامعه ورزش از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می کنم و دست ایشان را می بوسم، چون عنایت خاص و زیادی به قهرمانان و مدال آوران ورزش داشته اند و امیدوارم قدردان زحمات ایشان باشیم. قطعاً ورزشکاران هم با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه خواهند داد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور برگزار شد و همین امروز دو جلسه با حضور رئیس جمهور داشتیم. ماه گذشته هم مقام معظم رهبری ورزشکاران را به حضور پذیرفتند. این شرایط یعنی سعی و تلاش دولت این است که توجه ویژه ای همه ابعاد ورزش کشور دارد. مصوبات خوبی را داشتیم که انشالله در زمان خودش ریز مصوبات اعلام خواهد شد.

هاشمی درمورد دغدغه مسکن ورزشکاران، خاطرنشان کرد: دغدغه مسکن را همیشه ورزشکاران داشته اند. رهبر انقلاب و رئیس جمهور هم تاکید کردند که این مشکل برطرف شود. موضوع مسکن، بحثی اساسی برای همه اقشار است، اما ما پیشنهاد طرحی به عنوان شهرک مدال دادیم تا با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی آماده شد و ریاست جمهور هم تایید کرد. این طرح در کمیسیون های مختلف دولت درحال بررسی است تا شرایطی فراهم شود که مدال آوران مطرح ما بتوانند از آن ظرفیت استفاده کنند؛ البته این منوط به این است که سیر اداری آن طی شود و آیین نامه مشخصی داشته باشد تا بدانیم چه کسانی مشمول این مسکن خواهند شد.

پایان پیام/