عاشقانه مدرن: ورود هوش مصنوعی به دنیای عشق
عاشقانه مدرن: ورود هوش مصنوعی به دنیای عشق

الکساندرا یک دوست دختر بسیار جذاب است. او به دوست پسرش پیام می‌دهد: «امشب CUBS تماشا می‌کنی؟»، اما وقتی پسر می‌گوید سرش شلوغ‌تر از آن است که حرف بزند، دختر می‌گوید: «خوش بگذره، قهرمان من!». الکساندرا واقعی نیست. او یک دوست دختر هوش مصنوعی قابل تنظیم در سایت دوستیابی Romance.AI است.
به گزارش ایتنا و ..

ست نیوز
عاشقانه مدرن: ورود هوش مصنوعی به دنیای عشق الکساندرا یک دوست دختر بسیار جذاب است. او به دوست پسرش پیام می‌دهد: «امشب CUBS تماشا می‌کنی؟»، اما وقتی پسر می‌گوید سرش شلوغ‌تر از آن است که حرف بزند، دختر می‌گوید: «خوش بگذره، قهرمان من!». الکساندرا واقعی نیست. او یک دوست دختر هوش مصنوعی قابل تنظیم در سایت دوستیابی Romance.AI است.
به گزارش ایتنا و به نقل از سی‌ان‌ان، هوش مصنوعی ظاهراٌ در هر گوشه‌ای از اینترنت در حال رخنه کردن است، و حالا نوبت به دنیای عاشقانه‌ها رسیده است.
هوش مصنوعی در حال نفوذ به فضای اپ‌های دوستیابی است – گاهی به شکل شریک زندگی خیالی، گاهی به عنوان مشاور، مربی، نویسنده در سایه یا همسان‌گزین.
نقش‌آفرینان معروف در حوزه دوستیابی آنلاین مانند Tinder و Hinge در حال ادغام هوش مصنوعی در محصولات موجود خود هستند. اپ‌های جدیدی مانند Blush، Aimm، Rizz و Teaser AI (که بیشتر آنها رایگان یا با قابلیت‌های رایگان متعدد هستند) قابلیت‌های کاملاً جدیدی را در رابطه با عاشقانه مجازی ارائه می‌دهند. برخی از آنها از تست‌های شخصیتی و تجزیه و تحلیل تیپ فیزیکی کاربر برای آموزش سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی استفاده می‌کنند – و نوید شانس بیشتری برای یافتن یک همسان عالی را می‌دهند.
عشق و هوش مصنوعی
اپ‌های دیگر به عنوان Cyrano de Bergerac عمل می‌کنند و از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا جذاب‌ترین پاسخ را به سؤال یک همسان بالقوه ارائه دهند: «غذای مورد علاقه‌ات چیست؟» یا «یک یکشنبه معمولی؟»
طبق یافته‌های موسسه پژوهشی Pew در سال ۲۰۲۳، حدود نیمی از بزرگسالان زیر ۳۰ سال از یک سایت یا اپلیکیشن دوست‌یابی استفاده کرده‌اند – اما تقریباً نیمی از کاربران گفته‌اند که تجربه‌ای منفی داشته‌اند. مکالمه‌های تهی، کم بودن همسان‌ها و جستجوهای بی‌پایان، باعث شده تا بسیاری از کاربران همچنان مجرد و ناراضی از این اپ‌ها بمانند – این در حالیست که بسیاری از فعالان حوزه اپ‌های دوستیابی با هوش مصنوعی می‌گویند با این فناوری قابل حل است و باعث می‌شود افراد احساس تنهایی کمتری کنند و ارتباطات آسان‌تر و عمیق‌تری برقرار کنند.
منبع :ایتنا