جام ملت‌های آسیا| صعود تاریخی فلسطین و سوریه از نگاه رویترز
جام ملت‌های آسیا| صعود تاریخی فلسطین و سوریه از نگاه رویترز

جام ملت‌های آسیا| صعود تاریخی فلسطین و سوریه از نگاه رویترز رویترز در گزارشی به جام ملت‌های فوتبال آسیا و صعود تاریخی فلسطین و سوریه اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، رویترز در گزارشی به صعود فلسطین و سوریه به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و نوشت: فلسطین و سوریه روز سه شنبه با پیروزی در آ..

جام ملت‌های آسیا| صعود تاریخی فلسطین و سوریه از نگاه رویترز

رویترز در گزارشی به جام ملت‌های فوتبال آسیا و صعود تاریخی فلسطین و سوریه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رویترز در گزارشی به صعود فلسطین و سوریه به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و نوشت: فلسطین و سوریه روز سه شنبه با پیروزی در آخرین دیدارهای گروهی خود برای اولین بار راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا شدند. فلسطین در گروه C توانست مقابل هنگ‌کنگ به برتری ۳ بر صفر دست یابد. تیم ملی ایران نیز با برتری ۲-۱ مقابل امارات در این گروه اول و ۹ امتیازی شد.

در ادامه این گزارش آمده است: وقتی ایران ۲ بر صفر از امارات پیش افتاد، فلسطین در رده دوم قرار گرفت اما گل یحیی الغسانی از امارات باعث شد فلسطین در تفاضل گل به رتبه سوم بازگردد. در نهایت فلسطین توانست با برتری و تفاضل گل بهتر راهی مرحله حذفی شود.

سوریه هم موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. این اولین باری است که سوریه پس از اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۸۰ به مرحله حذفی صعود می‌کند.

پایان پیام/