مربی هوادار: سبک بازی استقلال خوزستان را می‌شناختیم
مربی هوادار: سبک بازی استقلال خوزستان را می‌شناختیم

مربی هوادار: سبک بازی استقلال خوزستان را می‌شناختیم مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: می‌دانستیم شکل بازی استقلال چگونه است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم هوادرا و استقلال خوزستان، اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت ناگهانی ملیکا محمدی را به جامع..

مربی هوادار: سبک بازی استقلال خوزستان را می‌شناختیم

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: می‌دانستیم شکل بازی استقلال چگونه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم هوادرا و استقلال خوزستان، اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت ناگهانی ملیکا محمدی را به جامعه فوتبال به ویژه بانوان ورزشکار و ورزش‌دوست تسلیت گفته و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی افزود: به سبک بازی استقلال خوزستان آشنایی داشتیم و می‌‌دانستیم مدل بازی شان با چه شکل است.

عبداللهی افزود: طبق برنامه‌ریزی خود سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم. مقابل نساجی هم ۲ بر صفر جلو بودیم امادر دقایق پایانی در شرایطی که حقمان برد بود بازی مساوی شد‌. خدا را شکر تدابیر کادرفنی را در زمین پیاده کردیم و البته نباید از حق بگذریم زمین بازی هم این اجازه را به ما داد. باید از مسئولان ورزشگاه دستگردی هم تشکر کنم. یکی از بهترین زمین‌های ایران است‌. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم. این برد قبل از پایان نیم فصل خیلی به ما کمک می‌کند تا ثبات پیدا کنیم. شخصیت تیمی هوادار برای اینجای جدول نیست و امیدواریم با تلاش بیشتر کادرفنی و بازیکنان بتوانیم در نیم فصل دوم با کسب نتایج بهتر، رتبه بهترین هم به دست بیاوریم.

مربی هوادار درمورد اینکه کادرفنی قبلی این تیم به صراحت اعلام کرده بود برخی بازیکنان مسئولیت‌پذیر نیستند یا زندگی حرفه‌ای ندارند، گفت: باشگاه ما از کادرفنی قبلی تشکر کرد و من هم برای آنها احترام قائل هستم. نمی‌خواهم درمورد حرف‌هایشان صحبت کنم اما روز گذشته گفتم در ۱۰ روز گذشته بازیکنانی دیده‌ایم که بسیار حرفه‌ای تمرین و رفتار کرده و خیلی متعهد هستند. نفراتی مثل یونس شاکری، قائم اسلامی‌خواه یا علیرضا حقیقی، داریوش شجاعیان و فریبرز گرامی. از بازیکنان پر سن و سال‌دار تر اسم بردم. هیچ زندگی بدی نداشتند. ما صبح تمرین می‌کنیم و استراحت‌‌شان خوب بوده که با تمام وجود ساعت ۱۰_۱۱ صبح تمرین کردند.

وی ادامه داد: هوادار مهره‌های خوبی دارد اما قطعا باید در برخی پست‌ها اصلاحاتی داشته باشیم. دست‌کم بازیکنان در این ۲ بازی کاری که می‌خواستیم به بهترین شکل انجام دادند. شاید باید در بازی با نساجی آمادگی بدنی آنها را برای برنامه خود در نظر می‌گرفتیم. نتیجه آن مسابقه هم‌ می‌توانست بهتر از این باشد.

مربی هوادار درخصوص نظر کادرفنی جدید این تیم نسبت به استفاده از بابک مرادی، عنوان کرد: در گذشته سابقه کار با بسیاری از این بازیکنان را داشته‌ام. بابک مرادی هم یکی از آنها است. به گذشته و اینکه چه بزرگی چه حرفی زده است، نمی‌خواهم ورود کنم. او اگر در هوادار با تمام وجود تلاش کند، قطعا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما می‌شود زیرا می‌دانیم مدل بازی‌اش چیست و ما هم می‌دانیم چه از او می‌خواهیم.

عبداللهی تاکید کرد: استقلال خوزستان تیم قابل احترامی است که بازی قابل احترامی هم انجام داد. هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام اما با وجود اینکه از نظر ما یک گل سالم هوادار مردود شد و داور می‌توانست یو پنالتی برای ما بگیرد یا یک صحنه هم مشکوک به آفساید بود، کمیته داوران و فدراسیون یک داور جوان به فوتبال ما معرفی می‌کرد. قوانین را خوب در زمین اجرا می‌کند. حسن انتظاری، کمک داور دوم و رضا عادل هم به خوبی به مهرداد خسروی کمک کردند. باید از تیم داوری بازی امروز تشکر ویژه داشته باشم.

پایان پیام/