تقدیر همراه اول از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی
تقدیر همراه اول از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین تجلیل از مدال‌آوران جهانی المپیادهای علمی ریاضی، زیست، شیمی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم و همچنین نفرات برتر کنکور سالجاری، صبح روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول و نقشینه ارجمند رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان در ه..

ست نیوز
تقدیر همراه اول از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین تجلیل از مدال‌آوران جهانی المپیادهای علمی ریاضی، زیست، شیمی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم و همچنین نفرات برتر کنکور سالجاری، صبح روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول و نقشینه ارجمند رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان در هتل همای تهران برگزار شد.
در این مراسم اخوان بهابادی ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت بیشتر برای نخبگان کشور اظهار کرد: دانشگاه رفتن هدف نیست؛ وسیله ای است برای مشخص شدن مسیر و آینده کاری که پیش روی افراد وجود دارد.
وی اضافه کرد: در صورتی که حل مشکلات کشور اولویت نخبگان کشور باشد، کارها و فعالیت های بسیار مفیدی برای انجام دادن وجود دارد که ایران را همپای دنیا پیش ببرد؛ مانند ساخت ربات جراحی از راه دور که توسط جوانان کشور انجام و بر بستر شبکه همراه اول اجرایی شده است.
مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: آکادمی همراه اول که از دو سال پیش و با هدف حمایت از نخبگان کشور شکل گرفت، همچنان با هدف جهت دهی به انرژی این جوانان برای حل مشکلات کشور در حوزه ICT و موضوعات مربوط به آن در کنار آن ها خواهد بود و همچنین امیدواریم جوانان نخبه کشور با ارتباط با صنعت و بخش های خصوصی و روحیه کار آفرینی، بتوانند ایجاد شغل کنند.
وی افزود: همراه اول با بورسیه کردن نخبگان مدال آور کشور و اعطای کمک هزینه تحصیلی شرایطی را فراهم خواهد کرد که این دانشجویان در کنار تحصیل، بتوانند محیط کاری را نیز تجربه و پروژه ها و ایده های خود را اجرایی کنند.
در ادامه، ارجمند رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه والدین در کسب موفقیت دانش آموزان، حرکت همراه اول و آکادمی همراه را حرکتی عمیق و ارزشمند دانست و گفت: در صورتی که توانایی حل مسأله، ابتکار و خلاقیت نخبگان به صورت تخصصی به کار گرفته شود، باعث خشنودی همه بخش های کشور خواهد بود.
در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از بیش از ۱۰۰ نفر از مدال آوران المپیادهای علمی سه سال اخیر و نفرات برتر کنکور سراسری سالجاری، لوح تقدیر و جوایز نفیسی نیز به آنها اعطا شد‌.منبع : ایتنا