بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز
بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

هر سال با آمدن فصل بهار سال جدیدی از زندگی ما ایرانیان آغاز می‌شود. در این فصل به مناسبت نوروز جشنی بزرگ در کشور برگزار می‌شود که در آن هدیه دادن رسمی مطلوب و پسندیده است. این رسم علاوه بر این که در بین اعضای خانواده وجود دارد، گاهی هم فراتر از خانواده برای رشد […]

هر سال با آمدن فصل بهار سال جدیدی از زندگی ما ایرانیان آغاز می‌شود. در این فصل به مناسبت نوروز جشنی بزرگ در کشور برگزار می‌شود که در آن هدیه دادن رسمی مطلوب و پسندیده است. این رسم علاوه بر این که در بین اعضای خانواده وجود دارد، گاهی هم فراتر از خانواده برای رشد دادن و رونق دادن برندهای مختلف کاربرد دارد.

در واقع در اعیاد بزرگی همچون عید نوروز برندهای مختلف به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز هستند تا از زحمات یک ساله کارمندان خود تشکر کنند یا راهی برای بازاریابی و فروش بیشتر خود بشوند. شما با تهیه برترین هدایا می‌توانید در کارمندان خود انگیزش ایجاد کنید و برای مشتریان خود نیز مزایای برجسته‌ای ایجاد نمایید. تا جایی که فروش شما بیشتر از قبل بشود. در ادامه در مورد برترین هدایای عید نوروز برای تبلیغات صحبت خواهیم کرد.

نوروز باستانی جشنی باشکوه و کهن است که با وجود هزاران سال قدمت، همچنان می‌تواند مایه رونق و برکت سفره کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ باشد. هدایای نوروزی حس هفتم از جمله هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند که از سوی برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تجاری و غیرتجاری به مخاطبان هدف برند، از جمله مشتریان وفادار، شرکای تجاری و پرسنل درون سازمان اهدا می‌گردند تا پایه‌های فعالیت کسب ‌و کار را مستحکم‌تر سازند.

هدیه تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت. شناخت هدایای تبلیغاتی خاص مناسب یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است.

چند ایده برای بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

زمانی که قرار باشد بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز را انتخاب کنید، گزینه‌های زیادی در پیش روی شما قرار خواهند گرفت. متناسب با ویژگی‌ها، مقام و منصب افراد و هزینه‌ای که یک هدیه دارد، می‌توانید یک هدیه عالی را بخرید و از تاثیرات آن در برندینگ نهایت استفاده را داشته باشید. برخی از پیشنهادات ما برای خرید هدایای ارزشمند عید نوروز به شرح زیر هستند:

تهیه ست مدیریتی: هدایای مدیریتی و اداری اغلب با هدف ایجاد حسی صمیمانه برای کارمندان و مدیرانی که در سازمان فعالیت می‌کنند، تهیه می‌شوند. این هدایا می‌توانند حس قدردانی را به مدیران و کارمندان القا کنند و موجب بازدهی بیشتر این افراد در محل کار بشوند.

چند ایده برای بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

تهیه ست سازمانی: هدایای سازمانی برای شرکای یک برند و میهمانان ارزشمند آن تهیه می‌شوند. این هدایا در عین حال که زیبا هستند، شامل اقلامی ارزشمند هم هستند. انواع ست‌های دیجیتالی، انواع ظروف ارزشمند و سایر اقلام کاربردی برای مدیران و شرکای تجاری یک برند در ست سازمانی به چشم می‌خورند.

تهیه ست صنایع دستی به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز: اگر نگاهی به سفره‌های عید نوروز بیندازید، متوجه خواهید شد که در این عید صنایع دستی از پارچه و ترمه گرفته تا انواع ظروف در پذیرایی کاربرد دارند. بنابراین اگر می‌خواهید برند خود را در معرض چشم قرار دهید و مشتریان خود را حفظ کنید، چاره‌ای ندارید جز این که چنین هدایای تبلیغاتی نوروز را انتخاب کنید. ست‌های چرم و چوب نیز در زمره هدایای صنایع دستی در اعیاد کاربرد دارند.

ست پذیرایی نوروزی: اگر دوست دارید از میهمانان خود پذیرایی کنید، اگر دوست دارید که در ذهن مشتری باقی بمانید و اگر به فکر خلق ارزش برای برند خود هستید، می‌توانید از ست پذیرایی نوروزی بهترین استفاده را ببرید. در ست‌های پذیرایی از ظروف فاخر و ارزشمندی استفاده شده است.

هدایای تبلیغاتی نوروزی روش وفادار سازی کارمندان در شرکت

با توجه به این که کارمندان یک سازمان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، پس جلب رضایت شغلی آن‌ها ضروری است. عید نوروز فرصتی را برای برندهای مختلف ایجاد کرده است تا با استفاده از هدیه بتوانند از زحمات کارمندان خود در سال‌های اخیر قدردانی کنند. اغلب شرکت‌ها ممکن است به صورت نقدی هدیه بدهند.

نوروز باستانی جشنی باشکوه و کهن است که با وجود هزاران سال قدمت، همچنان می‌تواند مایه رونق و برکت سفره کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ باشد. هدایای نوروزی حس هفتم از جمله هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند که از سوی برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تجاری و غیرتجاری به مخاطبان هدف برند، از جمله مشتریان وفادار، شرکای تجاری و پرسنل درون سازمان اهدا می‌گردند تا پایه‌های فعالیت کسب ‌و کار را مستحکم‌تر سازند.

بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز می‌تواند انواع ست هدایا خاص تا ست هدایای دیجیتال و ست چوبی را در بر بگیرد. آنچه که اهمیت دارد، حس ارزشی است که با این هدایا به مشتریان و کارمندان القا می‌شود. در کل با خرید این هدایا به شکلی ویژه با کمترین هزینه می‌توانید برند خود را رشد دهید.

هدایای تبلیغاتی نوروزی روش وفادار سازی کارمندان در شرکت

اما خیلی از شرکت‌ها نیز بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز را انتخاب می‌کنند تا از این طریق از کارمندان خود سپاس و قدردانی به عمل بیاورند. انواع هدایای اقتصادی برای مدیران هرچند کوچک باشند اما می‌توانند بر روی روحیه کاری یک کارمند یا حتی یک مدیر تاثیرات مثبتی بگذارند. پس از آن بازدهی سازمان تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای نمایشگاه های نوروزی

در پایان سال کاری یا در ابتدای سال جدید این که نظر مشتریان را جلب کنید و آن‌ها را با برند خود همراه کنید، بسیار اهمیت دارد. استفاده از هدایای تبلیغاتی نوروزی راهکاری نوین برای جلب توجه مشتریان است. با شرکت کردن در نمایشگاه‌های نوروزی و کمک گرفتن از روش‌های مختلف می‌توانید به مشتریان خود هدیه تبلیغاتی بدهید‌.

این هدایا در واقع می‌توانند نامی آشنا از شما در بازار را بر جای بگذارند و بازاریابی دهان به دهان انجام دهند. ضمن این که مشتری بالقوه را به مشتری وفادار تبدیل می‌کنند و در توسعه برند نیز نقش کلیدی دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید گام اول بازاریابی را بدون صرف هزینه‌های کلان بردارید، پیشنهاد می‌کنیم که از بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز کمک بگیرید.

خرید بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز از حس هفتم

امروزه مراکز و فروشگاه‌های زیادی به وجود آمده‌اند که هر کدام به نحوی هدایای تبلیغاتی نوروزی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما این که یک فروشگاه برتر را برای تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز انتخاب کنید، خود یک امر مهم تلقی می‌شود. حس هفتم hesehaftom.com به عنوان یک فروشگاه برتر جهت فروش این هدایا تمامی آیتم‌های هدیه نوروزی را متناسب با سمبل‌های نوروز طراحی کرده است.

خرید بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز از حس هفتم

هدایای نوروزی لزوما گران قیمت نیستند. نوع طراحی، کیفیت، سبک آن‌ها و تزئین بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز است که حرف اول را در جلب نظر مخاطب می‌زند. چه بسا این که هدایایی گران قیمت برای نوروز تهیه می‌شوند اما جذابیتی برای مشتریان و کارمندان شما ندارند! اگر می‌خواهید در حوزه فعالیت خود به خوبی بدرخشید، پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا برای ثبت سفارشات خرید انواع هدیه نوروزی با ما در حس هفتم در ارتباط باشید.

سخن پایانی

اخیرا عید نوروز بهانه‌ای شده است برای این که برندها خود را شکوفا کنند و مشتریان بیشتری جذب کنند. در این عید می‌توان با روش‌هایی همچون هدیه دادن در صدد جذب مشتریان بیشتر برآمد. هدایای تبلیغاتی هم بر روی کارکنان یک برند و هم بر روی مشتریان برند تاثیرات مثبتی می‌گذارند.

  • منبع خبر : بازتاب