برنامه جدید اپل برای حساب پس‌انداز کاربران!
برنامه جدید اپل برای حساب پس‌انداز کاربران!

در مارس ۲۰۱۹، اپل عرضه یک کارت اعتباری را با همکاری شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس اعلام کرد که کاربران را برای خرید محصولات این شرکت و استفاده از Apple Pay با برندهای شریک، با پاداش‌های نقدی به سمت خود جذب می‌کرد.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون، این دو غول در حال تقویت همکاری خود..

ست نیوز
برنامه جدید اپل برای حساب پس‌انداز کاربران! در مارس ۲۰۱۹، اپل عرضه یک کارت اعتباری را با همکاری شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس اعلام کرد که کاربران را برای خرید محصولات این شرکت و استفاده از Apple Pay با برندهای شریک، با پاداش‌های نقدی به سمت خود جذب می‌کرد.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون، این دو غول در حال تقویت همکاری خود با محصول دیگری هستند که خود اپل را به یک موسسه بانکی تبدیل می‌کند. به حساب پس‌انداز اپل که به Apple Card مرتبط است و وعده «بازدهی بالا» را در قالب سود می‌دهد سلام کنید.
همه این مزایا به Daily Cash گره خورده است که اساساً عبارت است از پاداشی که کاربران هنگام خرید چیزی با استفاده از Apple Card دریافت می‌کنند. تاکنون، Daily Cash در حساب اپل کش ذخیره می‌شد و درست مانند پول نقد کار می‌کرد. با این حال، کاربران به زودی می‌توانند آن Daily Cash را به حساب پس‌انداز تبدیل کنند.
حساب پس‌انداز اپل بدون کارمزد خواهد بود و هیچ الزامی برای حفظ حداقل موجودی ندارد. و الزامی برای حداقل لازم برای سپرده‌گذاری هم ندارد. هنگامی که دیلی کش به حساب پس‌انداز وارد شود، درست مانند پول معمولی از داخل برنامه کیف پول اپل قابل استفاده خواهد بود.
Apple Savings Account
یک پل انتقال بدون کارمزد برای حساب‌های بانکی متصل‌شده
پس از راه‌اندازی حساب، کاربران می‌توانند پاداش‌های نقدی روزانه را در قالب Apple Cash یا وجوه سررسید در حساب پس‌انداز دریافت کنند. با این حال، یک حساب پس‌انداز مرتبط با هزینه‌های یک کارت اعتباری تک‌خدماتی خودبرندشده چندان منطقی نیست. اپل این را هم به خوبی می‌داند، به همین دلیل است که این شرکت به شما اجازه می‌دهد پول را از حساب بانکی موجود خود به حساب پس‌انداز اپل انتقال دهید.
البته خوشبختانه این یک فرآیند دوطرفه خواهد بود. اپل به کاربران این امکان را می‌دهد که از حساب بانکی مرتبط دیگری پول را در حساب پس‌انداز خود واریز کنند و همچنین به آنها اجازه می‌دهد بدون پرداخت هزینه تراکنش، آن را برداشت نموده یا انتقال دهند. افرادی که برای حساب‌های پس‌انداز اپل ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند از طریق داشبورد اختصاصی Savings، رشد مالی مبتنی بر بهره را بررسی کنند.
شایان ذکر است که اپل نگفته است که دقیقاً منظورش از «پربازده» از نظر نرخ بهره چیست. طبق گزارش‌ها، این شرکت به CNBC گفته است که نرخ‌های بهره برای همه کاربران بدون در نظر گرفتن سابقه هزینه‌هایشان یکسان خواهد بود. به هر حال باید برای عرضه رسمی این حساب پس‌انداز تا چند ماه آینده صبر کرد.
منبع :ایتنا