آیفون ۱۵ با دکمه مرموز کنار گوشی از راه می‌رسد
آیفون ۱۵ با دکمه مرموز کنار گوشی از راه می‌رسد

تاریخ عرضه پس از مراسم رونمایی آیفون ۱۵ در ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر خواهد بود که در آن سایر سخت‌افزارهای اپل نیز معرفی می‌شوند.
به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، گزارش مجزایی از ناین‌توفایومک (۹to5Mac) نشان می‌‌دهد که ارائه آن روز چهارشنبه ۱۳ سپتامبر انجام می‌شود، چرا که شرکت‌های تلفن همراه از کارمندان..

ست نیوز
آیفون ۱۵ با دکمه مرموز کنار گوشی از راه می‌رسد
تاریخ عرضه پس از مراسم رونمایی آیفون ۱۵ در ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر خواهد بود که در آن سایر سخت‌افزارهای اپل نیز معرفی می‌شوند.
به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، گزارش مجزایی از ناین‌توفایومک (۹to5Mac) نشان می‌‌دهد که ارائه آن روز چهارشنبه ۱۳ سپتامبر انجام می‌شود، چرا که شرکت‌های تلفن همراه از کارمندان تقاضا کرده‌اند به‌دلیل رونمایی بزرگ این گوشی‌ هوشمند، آن روز را مرخصی نگیرند.
بیشتر رونمایی‌های آیفون معمولا در دومین سه‌‌شنبه سپتامبر انجام می‌شود و ارائه رسمی آن آواخر همان ماه (سپتامبر) خواهد بود، اما رونمایی سال گذشته روز چهارشنبه بود.
این تغییر در بحبوحه مشکلات قابل‌توجه در ارائه به‌ وجود آمد که شرکت اپل را مجبور کرد فروش آیفون ۱۴ پلاس را تا اکتبر به تعویق بیندازد.
شایعات قبلی درباره مراسم رونمایی آیفون ۲۰۲۳ حاکی از آن بود که دست‌کم یکی از مدل‌های آیفون۱۵ به دلیل «کمبود‌های شدید» به تعویق می‌افتد.
iphone15
بنا بر گزارش اینفورمیشن، مشکلات در ارائه به طراحی صفحه نمایش جدیدی مربوط می‌شود که انتظار می‌رود در آیفون ۱۵ پرو و پرو‌مکس عرضه شوند. مدل‌های گران‌تر قاب بسیار باریک‌تری‌– حاشیه اطراف صفحه نمایش دستگاه– دارند، اما به فرایند ساخت جدیدی نیازمندند که اپل با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.
سایر به‌روزرسانی‌هایی که انتظار می‌رود در آیفون۱۵ مشاهده شود، یک دکمه مرموز در کنار گوشی‌ است که می‌تواند «دکمه عمل» تنظیم‌کننده شخصی باشد و بدین‌ترتیب به مالکان امکان می‌دهد تا برای برنامه‌ریزی کارهای مختلف از آن استفاده کنند.
بنا بر اعلام مک‌رومرز، تنظیمات شخصی‌ احتمالی در دوربین، چراغ‌‌قوه، تنظیم کانون، ذره‌بین، ترجمه، دسترسی، میانبرها، حالت بی‌صدا (سایلنت) و یادداشت‌های صوتی خواهد بود.
آخرین بررسی‌های مالی اپل نشان داد که فروش آیفون در سال جاری کم شده است، در حالی‌ که تحلیلگران «کاهش رشد در بازار گوشی‌های هوشمند» را عامل این موضوع می‌دانند.
ایندیپندنت برای جویا شدن نظر اپل در مورد آخرین گزارش‌ها با این شرکت تماس گرفته است، اگر‌چه این غول فناوری ایالات متحده آمریکا معمولا درباره افشای اطلاعات و شایعات مربوط به محصولات ارائه‌نشده اظهارنظر نمی‌کند.منبع :ایتنا