تاکسی فرودگاه امام خمینی
تاکسی فرودگاه امام خمینی

تاکسی فرودگاه امام خمینی یکی از خدمات پارسه گشت می باشد که وظیفه جابجایی مسافرین را از فرودگاه امام به کلیه نقاط کشور و بالعکس را بر عهده دارد . پارسه گشت با فعالیت شبانه روزی و با استفاده از رانندگان آموزش دیده و دارای صلاحیت و خودروهای در شان و شخصیت مسافران و با […]

تاکسی فرودگاه امام خمینی یکی از خدمات پارسه گشت می باشد که وظیفه جابجایی مسافرین را از فرودگاه امام به کلیه نقاط کشور و بالعکس را بر عهده دارد . پارسه گشت با فعالیت شبانه روزی و با استفاده از رانندگان آموزش دیده و دارای صلاحیت و خودروهای در شان و شخصیت مسافران و با قیمت مشخص و مورد تایید سازمان تاکسیرانی و سازمان راهداری، سفری با امنیت را به شما عزیزان ارائه می دهد . با استفاده از این سرویس مسافران می توانند بدون دغدغه و نگرانی از جاماندن از پرواز، به فرودگاه برسند . جهت رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی کافیست وارد سایت پارسه گشت شوید و سرویس مورد نظر خود را رزرو کنید . همچنین علاوه بر افراد حقیقی، شرکت ها و سازمان ها می توانند جهت حمل و نقل میهمانان و مسافرین خود با پارسه گشت تماس بگیرند .

تاکسی فرودگاه امام خمینی

تاکسی فرودگاه امام

دپو تاکسی مکانی با ابعاد ۱۰ هزار متر مربع با قسمت های مختلفی است که در فرودگاه امام قرار دارد . در واقع محل تاکسی فرودگاه امام محسوب می‌شود . همانطور که می دانید معمولا فرودگاه ‌ها در مسافت‌های طولانی تری نسبت به شهرها و استان ها قرار دارند و به همین دلیل مسافران نگران این هستند که در زمان مقرر به پرواز خود نرسند . هدف پارسه گشت از ارائه‌ی خدمات تاکسی فرودگاه امام رفع این نگرانی مشتریان گرامی می‌باشد . مسافران می توانند به راحتی تاکسی فرودگاه مورد نظر خود را رزرو کنند و از بابت رسیدن به پرواز، خیال آسوده ای داشته باشند . همه رانندگان پارسه گشت با اخذ مجوزهای قانونی و گرفتن مدارک مورد نیاز از مراجع قانونی مسیری بی خطر و امن را برای مسافر رقم می زنند .

تاکسی فرودگاه امام

کرایه تاکسی فرودگاه امام

فرودگاه بین ‌المللی امام با بیش از ۷۰۰ پرواز هفتگی به ۳۰ کشور جهان یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌ های ایران است که در مسیر بزرگراه تهران – قم در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر تهران قرار دارد . از جمله خدمات شرکت حمل و نقل پارسه گشت می توان به تاکسی فرودگاه امام اشاره کرد . کرایه تاکسی فرودگاه امام در پارسه گشت تحت نظارت سازمان تاکسیرانی و جهت تسهیل در رفت آمد مسافران از تمامی نقاط کشور به فرودگاه و بلعکس تعیین می شود . همانطور که می دانید مسیر تردد به فرودگاه می‌تواند با مخاطرات زیادی مانند ترافیک همراه باشد . رسیدن سروقت مقرر به پرواز معمولاً باعث استرس و نگرانی می‌شود . پارسه گشت با داشتن تجربه کافی سفری ایمن و سلامت را برای شما فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاه

  • استفاده از خودروهای ایمن و استاندارد در سطح بین‌المللی و مورد تایید سازمان تاکسیرانی ایران
  • ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز و تمامی روزهای سال
  • همکاری با رانندگان مجرب و آموزش ‌دیده
  • فعالیت با نرخ مصوب و دولتی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در جهت رفع فوری مشکلات مسافران و رانندگان

کرایه تاکسی فرودگاه امام

نرخ تاکسی فرودگاه امام

خودروهای پارسه گشت دارای کلیه مجوزهای رسمی از ناوگان تاکسیرانی درون شهری و بین شهری می باشند . رانندگان ما دارای کارت سلامت، کارنامه تاکسیرانی و کارت هوشمند هستند که همگی در بازه های زمانی مقرر بروزرسانی می‌شوند . ما در۲۴ ساعته شبانه روز با بهترین خدمات و مناسبترین نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام در خدمت شما مسافران گرامی هستیم . خودروهای ما در سطح شهر و ترمینالهای فرودگاه امام مستقر می‌باشند تا سریعترین زمان ممکن خود را به شما برسانند . با توجه به اینکه رانندگان ما حرفه ای و آموزش دیده می‌باشند، تسلط کافی به مسیر داشته و بهترین مسیرها را برای رساندن شما به مقصدتان انتخاب می کنند تا شما کمترین استرس را داشته و بتوانید بهترین زمانبندی را در کارهای خود داشته باشید . همچنین تیم پشتیبانی ما، بصورت شبانه روزی بر تمامی سفرهای رزرو شده نظارت کرده تا در صورت بروز مشکلات پیش بینی نشده احتمالی بسرعت وارد عمل شده و پیگیر رفع آن شوند . مسافت مد نظر و نوع تاکسی تاثیر مستقیم در تعیین هزینه نرخ تاکسی فرودگاه امام دارد . پارسه گشت جهت رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید .