۵دلیل برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ارزان از آی گیم
۵دلیل برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ارزان از آی گیم

—————- رپرتاژ آگهی —————–
موسیقی، زبان مشترک همه انسان‌ها است. موسیقی می‌تواند ما را به حال و هوای مختلف ببرد، احساسات ما را برانگیزد و به ما انرژی بدهد. اما برای اینکه بتوان از موسیقی به بهترین شکل ممکن لذت برد، باید آن را با کیفیت عالی گوش داد. خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم spo..

ست نیوز
5دلیل برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ارزان از آی گیم —————- رپرتاژ آگهی —————–
موسیقی، زبان مشترک همه انسان‌ها است. موسیقی می‌تواند ما را به حال و هوای مختلف ببرد، احساسات ما را برانگیزد و به ما انرژی بدهد. اما برای اینکه بتوان از موسیقی به بهترین شکل ممکن لذت برد، باید آن را با کیفیت عالی گوش داد. خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را به سطح جدیدی می‌رساند.
با اشتراک پرمیوم، می‌توانید موسیقی را با کیفیت ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه گوش دهید. این کیفیت صدایی بسیار نزدیک به کیفیت CD است و تفاوت آن با کیفیت صدای نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای بسیار قابل توجه است. با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای با قیمت مناسب از آی گیم، کاربران می‌توانند به طور نامحدود به آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌های موسیقی دسترسی داشته باشند و آن‌ها را به صورت آفلاین نیز دانلود کنند.

۵ دلیل که شما را به خرید اشتراک اسپاتیفای ترغیب می‌کند

موسیقی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان است. موسیقی می‌تواند ما را خوشحال کند، غمگین کند، به فکر فرو ببرد و حتی انگیزه ما را افزایش دهد. اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی محبوب است که میلیون‌ها آهنگ، پادکست، و محتوای صوتی دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دلایل زیادی برای خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای از آی گیم وجود دارد. سایت آی گیم تمام اشتراک های پرمیوم را با تضمین قیمت، کاملا قانونی، شارژ و فعالسازی فوری و امکان تمدید به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا ۵ دلیل برای خرید اشتراک spotify را بررسی کنیم:

۱- امکان دسترسی به موسیقی، پادکست، کنسرت و مصاحبه‌ها

اسپاتیفای به کاربران اشتراک پرمیوم خود امکان دسترسی به محتوای انحصاری اسپاتیفای را می‌دهد. این محتوا شامل موارد زیر است:
– برنامه‌های تلویزیونی و پادکست‌های اصلی اسپاتیفای: اسپاتیفای چندین برنامه‌ی تلویزیونی و پادکست‌های اصلی را تولید می‌کند که فقط برای کاربران اشتراک پرمیوم قابل دسترسی هستند.
– کنسرت‌های زنده: اسپاتیفای کنسرت‌های زنده‌ی بسیاری را پخش می‌کند که فقط برای کاربران اشتراک پرمیوم قابل دسترسی هستند.
– برنامه‌های ویژه: اسپاتیفای برنامه‌های ویژه‌ای را برای کاربران اشتراک پرمیوم ارائه می‌دهد، مانند مصاحبه‌ها، پشت صحنه‌ها و کنسرت‌های ویژه.
در اینجا چند نمونه از محتوای انحصاری اسپاتیفای آورده شده است:
– برنامه‌های تلویزیونیThe Joe Rogan Experience :، The Michelle Obama Podcast
– پادکست‌ها: Crime Junkie، TED Talks Daily
– کنسرت‌های زنده BTS Permission to Dance on Stage: Live from Seoul :، Coldplay
– برنامه‌های ویژه: BTS In the Soop: Friendcation

Spotify Connect -2: موسیقی در هر دستگاهی

قابلیت Spotify Connect یک قابلیت است که به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی را از طریق یک دستگاه به دستگاه‌های دیگر پخش کنند. این قابلیت فقط برای کاربران اشتراک پرمیوم اسپاتیفای وجود دارد.
برای استفاده از قابلیت Spotify Connect، دستگاه‌های شما باید به یک شبکه Wi-Fi یا یک شبکه اینترنت مشترک متصل باشند. همچنین، دستگاه‌های شما باید از قابلیت Spotify Connect پشتیبانی کنند.
برای استفاده از قابلیت Spotify Connect، مراحل زیر را دنبال کنید:
– برنامه اسپاتیفای را در دستگاهی که می‌خواهید موسیقی را پخش کنید باز کنید.
– آهنگ، آلبوم یا لیست پخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.
– روی نماد Connect در گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.
– دستگاهی که می‌خواهید موسیقی را در آن پخش کنید را انتخاب کنید.
– موسیقی بلافاصله در دستگاه انتخاب شده شروع به پخش می‌شود.
با استفاده از قابلیت Spotify Connect، می‌توانید موسیقی را از طریق دستگاه‌های مختلفی، مانند تلفن همراه، رایانه، تلویزیون هوشمند و بلندگوهای هوشمند پخش کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا موسیقی را از هرجایی و از هر دستگاهی پخش کنید.

۳- امکان دانلود موسیقی در اسپاتیفای برای گوش دادن آفلاین

امکان دانلود موسیقی در اسپاتیفای برای گوش دادن آفلاین وجود دارد. این ویژگی برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید یا می‌خواهید در حالت آفلاین به موسیقی گوش دهید، بسیار مفید است.
برای دانلود موسیقی در اسپاتیفای، مراحل زیر را دنبال کنید:
– برنامه اسپاتیفای را در دستگاه خود باز کنید.
– آهنگ، آلبوم یا لیست پخش مورد نظر خود را پیدا کنید.
– روی نماد سه نقطه در کنار آهنگ، آلبوم یا لیست پخش ضربه بزنید.
– گزینه Download را انتخاب کنید.
قابلیت دانلود آهنگ در اسپاتیفای قابلیت دانلود آهنگ در اسپاتیفای
موسیقی دانلود شده به صورت خودکار در کتابخانه‌ی شما در بخش Downloads ذخیره می‌شود. شما می‌توانید موسیقی دانلود شده را در حالت آفلاین گوش دهید، حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید.

۴- خرید اشتراک اسپاتیفای فمیلی برای ۵ نفر از فروشگاه معتبر

اشتراک فمیلی اسپاتیفای یک اشتراک پرمیوم است که به شما امکان می‌دهد تا با حداکثر ۵ نفر از اعضای خانواده‌ی خود به اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. این اشتراک از نظر قیمت و قابلیت اشتراک‌گذاری بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از اشتراک پرمیوم فردی است.
اشتراک فمیلی اسپاتیفای ویژگی‌های مشابهی با اشتراک پرمیوم فردی دارد، از جمله کیفیت عالی، بدون تبلیغات، پخش آفلاین و دسترسی به محتوای انحصاری. علاوه بر این، اشتراک فمیلی اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد تا لیست پخش‌ها، آلبوم‌ها و هنرمندان را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و از برنامه‌های Spotify Connect با اعضای خانواده خود استفاده کنید.
در مجموع، خرید اشتراک فمیلی اسپاتیفای از آی گیم گزینه‌ی بسیار خوبی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک اشتراک پرمیوم مقرون‌به‌صرفه هستند که امکان اشتراک‌گذاری با اعضای خانواده را نیز داشته باشد.

۵- اسپاتیفای: مصرف اینترنت کمتر از یوتیوب

میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای زیاد نیست. با این حال، اگر نگران مصرف اینترنت خود هستید، می‌توانید کیفیت پخش را کاهش دهید یا از حالت آفلاین استفاده کنید. برای مثال، اگر یک آهنگ سه دقیقه‌ای با کیفیت عادی پخش کنید، ۱٫۶۲ مگابایت اینترنت مصرف می‌شود. اگر به مدت یک ساعت از اسپاتیفای با کیفیت عادی استفاده کنید، ۵۰٫۴ مگابایت اینترنت مصرف می‌شود. و اگر به مدت یک روز از اسپاتیفای با کیفیت عادی استفاده کنید، ۱۱۹۲٫۸ مگابایت اینترنت مصرف می‌شود.
کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای
اگر نگران مصرف اینترنت اسپاتیفای هستید و می‌خواهید هزینه کمتری برای اینترنت پرداخت کنید، می‌توانید از ویژگی Data Saver استفاده کنید. این ویژگی به صورت پیش‌فرض خاموش است و با روشن کردن آن، اسپاتیفای کیفیت پخش موسیقی را کاهش می‌دهد تا مصرف اینترنت را کاهش دهد.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای با ضمانت و صد در صد قانونی از آی گیم

اگر به دنبال شنیدن آهنگ‌ ها و پادکست‌ های مورد علاقه‌ تان هستید، خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای یکی از بهترین گزینه‌ هاست. شما می‌توانید با خرید اسپاتیفای، به صورت آنلاین به مجموعه‌ای از موزیک‌ ها و پادکست‌ های مختلف دسترسی پیدا کنید. آی گیم یک فروشگاه خرید اشتراک پرمیوم معتبر است که تمام پلن های اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای و اشتراک سایر برنامه‌های پولی را با تضمین کمترین قیمت، قابل تمدید، با ضمانت و تحویل سریع ارائه می‌دهد. سایت خرید اکانت آی گیم همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) است که نشان‌دهنده‌ی اعتبار و اطمینان آن است. علاوه بر این، آی گیم پشتیبانی آنلاین و تلفنی در هفت روز هفته ارائه می‌دهد تا کاربران در صورت بروز مشکل بتوانند از کمک کارشناسان این فروشگاه استفاده کنند.
منبع: سایت آی گیم (https://igame.ir)، مرجع خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و اشتراک برنامه ها
منبع :ایتنا