کپی چینی وانت مشهور آمریکایی
کپی چینی وانت مشهور آمریکایی

بی‌وای‌دی مدتی است که به توسعهٔ یک پیکاپ مشغول است و حالا تصاویری از پروتوتایپ این خودرو بدون پوشش‌های استتاری منتشر شده است که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.
به گزارش ست نیوز، با توجه به این تصاویر، طراحی پیکاپ بی‌وای‌دی بسیار یادآور فورد F150 لایتنینگ و فورد رنجر است. بی‌وای‌دی برخلاف رقیب اصل..

بی‌وای‌دی مدتی است که به توسعهٔ یک پیکاپ مشغول است و حالا تصاویری از پروتوتایپ این خودرو بدون پوشش‌های استتاری منتشر شده است که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به گزارش ست نیوز، با توجه به این تصاویر، طراحی پیکاپ بی‌وای‌دی بسیار یادآور فورد F150 لایتنینگ و فورد رنجر است. بی‌وای‌دی برخلاف رقیب اصلی خود، تسلا که تصمیم گرفت با سایبرتراک قوانین طراحی را زیر پا بگذارد، برای ورود به دنیای پیکاپ‌ها طراحی بسیار معمولی‌تری را در نظر گرفته است.

بر اساس گزارش پدال، در این تصاویر می‌توانیم سپر جلوی پلاستیکی مشکی با صفحه محافظ نقره‌ای و چراغ‌هایی که به نظر می‌رسد از فروشگاه لوازم‌یدکی فورد خریده شده‌اند را ببینیم. این چراغ‌ها از بالا با یک نوار LED به هم متصل می‌شوند که در این تصاویر پوشانده شده است. محصول جدید بی‌وای‌دی در قسمت جانبی با دهانهٔ مربعی گلگیرها، ریل‌های سقف، آینه‌های بزرگ و پله رکاب‌ها، کاملاً نمای سنتی یک پیکاپ را دارد. بالای اتاق بار یک باربند اسپرت دیده می‌شود که بر جذابیت ظاهری خودرو می‌افزاید. با نگاه به قسمت عقب هم می‌توان چراغ‌های ساده و یک نوار LED را دید.

کپی چینی وانت مشهور آمریکایی

درحالی‌که طراحان بیرونی بی‌وای‌دی هنگام طراحی این پیکاپ به‌وضوح سراغ وب‌سایت فورد رفته‌اند، کابین هیچ شباهتی به پیکاپ‌های شرکت آمریکایی ندارد. در اینجا مقابل راننده یک صفحه آمپر دیجیتالی ساده قرار گرفته است که در کنار آن نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگی دیده می‌شود. علاوه بر این، غربیلک فرمان D شکل، کنسول مرکزی پهن با دو دستهٔ بزرگ، تعداد زیادی دکمه بزرگ، شیفتر بزرگ گیربکس، دو پد شارژر بی‌سیم و دریچه‌های تهویهٔ قرمزرنگ هم از دیگر ویژگی‌هایی است که در داخل پیکاپ بی‌وای‌دی دیده می‌شود. مقابل سرنشین جلو هم در جایی که معمولاً انتظار دیدن ایربگ را داریم، یک محفظهٔ اشیاء بزرگ به چشم می‌خورد.

پیکاپ بی‌وای‌دی در نسخه‌های تمام الکتریکی و پلاگین‌هیبریدی ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی به دو موتور الکتریکی به همراه یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو مجهز باشد که مجموعاً ۴۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

۵۸۵۸