کولر گازی از کجا اجاره کنیم ؟ {تابستان ۱۴۰۳ }
کولر گازی از کجا اجاره کنیم ؟ {تابستان ۱۴۰۳ }

  کولر گازی ایستاده دارای دو دستگاه می باشد که یکی کندانسور و دیگری پنل کولر گازی می باشد چون که کندانسور کولر در فضای بیرون از سالن قرار می گیرد  و وظیفه اش این است که هوای گرم را از پنل بگیرد و تزریق هوای خنک به دستگاه پنل کولر گازی را بر عهده دارد.  لطفا توجه داشته باشید که […]

 

کولر گازی ایستاده دارای دو دستگاه می باشد که یکی کندانسور و دیگری پنل کولر گازی می باشد چون که کندانسور کولر در فضای بیرون از سالن قرار می گیرد  و وظیفه اش این است که هوای گرم را از پنل بگیرد و تزریق هوای خنک به دستگاه پنل کولر گازی را بر عهده دارد.

 لطفا توجه داشته باشید که اگر محیط بسته باشد کندانسور گرم می شود و باعث از کار افتادن کولر می شود و ناگفته نماند دستگاه پنل با شیلنگ به کندانسور کولر متصل می شود اگر فضای مراسم شما بزرگ است به شما کولر گازی ایستاده را پیشنهاد میکنیم این نوع کولر گازی هم مقرون به صرفه است و هم در فضا صرفه جویی می کند با اجاره کولر گازی ایستاده  می توانید فضای بالای ۲۰۰ متر را خنک کنید.

 کولرهای گازی ایستاده در دو نوع کولر گازی تک فاز و کولر گازی سه فاز تولید می شوند.و تنها تفاوتی که دارند قدرت بیشتر کولر گازی سه فاز است بنابر این مناسب برای فضا با متراژ زیاد میباشد اما این کار نیاز به یک شرط دارد که برق سه فاز کولر گازی ایستاده را تامین کنیم.

اجاره کولر گازی از ساوانا

آیا تا به حال شده که بخواهید برای مدت کوتاهی مانند جشن عروسی یا کنفرانس مخصوصا در تابستان به یک کولر نیاز داشته باشید اما هزینه ی مناسب برای خرید آن را ندارید و یا از نظر مالی برای شما مقرون به صرفه نیست که برای یک مدت کوتاه این وسایل را بخرید،امروزه راه هایی وجود دارد که به ما اجازه می دهد تا زمانی که به سرمایش و گرمایش نیاز داریم از این دستگاه ها استفاده کنیم.

بعد از مدتی می توانیم آنها را به مالک برگردانیم و مبلغی را به عنوان اجاره به صاحب آن بپردازیم. امروزه در بسیاری از نقاط کشور،به خصوص در بسیاری از نقاط تهران،مغازه ها یا مکان های مثل خدمات مجالس ساوانا وجود دارد که کولر و سایر وسایل سرمایشی را اجاره ای در اختیار مردم قرار می دهند پس میتوانید کولر مورد نیاز و مناسب با مراسم های خود را از این جاها تهیه کنید

خوشبختانه با ظهور تکنولوژی جدید  در زمینه تجهیزات سرمایشی اجاره کولر تنوع های بالای دارد و به شما این اجازه را می دهد تا با در نظر گرفتن موارد های بسیاری کولر مناسب خود را انتخاب کنید.

اجاره کولر گازی

اجاره کولرگازی

برای اجاره کولر گازی در تهران می توانید از خدمات مجالس ساوانا استفاده کنید.خدمات مجالس ساوانا یکی از خدمات مجالس بنام در تهران است.این مرکز سالهاست که برای کارهای خود مجوز رسمی دارد و زیر نظر نهاد های ناظر فعالیت دارد.

این مرکز می تواند تجهیزات لازم برای برگزاری مراسم بزرگ مانند عروسی،سمینار و… را در اختیار مردم بگذارد.تمام لوازم سرمایشی موجود در خدمات مجالس ساوانا بعد از هربار استفاده کاملا سرویس می شوند تا در مراسم های بعدی آماده استفاده شوند و ناگفته نماند این مرکز مشاوره تلفنی وحضوری رایگان برای مشتریان خود دارد خدمات مجالس ساوانا تلاش می کند با راهنمایی های درست به مشتریانش به آنها در انتخاب کولر مناسب راهنمایی کند و همچنین به کاهش هزینه ها کمک کند.

اجاره کولر آبی

این کولر آبی با با نوعی که در پشت بام استفاده می کنیم تفاوت دارد کولر آبی مثل کولر گازی در ابعاد و سایزهای مختلفی دارد که تفاوتشان در قدرت موتور نوع دستگاه ها میباشد و اینکه اجاره کولر آبی نسبت به کولر گازی استقبال کمتری می شود کولرهای آبی قدرتشان متفاوت است از ۴۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ وجود دارد.کولر پرتابل آبی از دیگر نمونه های کولر آبی میباشد که کار آن مثل کولر آبی پشت بامی است و فقط تفاوتشان از نظر قدرت و ظاهرشان میباشد.

ویژگی های کولر گازی ایستاده

  • یک سیستم میکروپلاسمای یونیکه می تواند ویروس ها وباکتری ها را از هوا حذف کند.
  • فیلتری که در کولر گازی است باعث می شود گرد و غبار موجود در هوا را فیلتر کند و باد خارج شده از کولر صد در صد پاک باشد.
  • اگر که میخواهید که کولبر در زمان خاصی روشن شود و شروع به کار کند با قابلیت سیستم تأخیر شروع به کار این کار ممکن می شود.
  • چراغ هشدار تمیز کردن فیلتر: به شما اطلاع می دهدکه فیلتر کولر نیاز به تمیز کردن دارد.
  • دارای سیستم حالت آرام:برای کم کردن صدای کولر به کار می رود.

 

مزایای استفاده از کولر گازی

مزایای استفاده از کولر گازی

این را بدانید که حتما کولر های گازی نسبت به کولر های آبی دارای مزایای بیشماری هستند و اگر بخواهیم تنها عیب گولرگازی را بگوییم این است که کولر گازی می تواند پنج برابر یک کولر گازی برق مصرف کند.

در این قسمت تنها به چند مزیت استفاده از کولر گازی در استفاده از کولر گازی  در محیط های مختلف نمایشگاهی و سالن ها اشاره میکنیم.

تعادل رطوبت و دما

در فضاهای نمایشگاهی یا سالن های که مجالس برگزار می کنند و سوله های تامین هوای مطبوع  نقش مهمی در آسایش بازدیدکنندگان و بهتر برگزار شدن مجلس خواهد داشت.

هوای مطبوع دارای دو فاکتور است

تعادل دما و

میزان رطوبت

گولر گازی بهترین وسیله برای تعادل این دو فاکتور هستند.

با اجاره کولر گازی خنکی دلپذیری  در محیط ایجاد می شود که در تابستان بهترین راه برای ایجاد سرما در محیط می باشد.

تامین کیفیت هوای مطلوب

از دیگر مزایای استفاده از کولر های گازی در محیط های نمایشگاهی یا سالن های که مراسم برگزار می کنند،همایش ها و …هوای محیط را با کیفیت و مطلوب می کند. کولرهای گازی به لطف فیلترهایی که دارند تضمین می کنند که کیفیت هوا مطلوب باشد و برای کسانی که مشکل ریوی دارند ناراحتی ایجاد نشود.

قابلیت کنترل دما

کنترل دمای داخل ساختمان یکی از ویژگی های مهم کولر های گازی است.کولر های گازی این امکان را فراهم میکند در صورتی که احساس گرمای زیاد میکنید می توانید دما را در اندازه های پایین تر ثابت کنید و در صورت نیاز دما را نیاز کنید.اما این کار در کولر های آبی امکان پذیر نیست.

کاهش حشرات

مزاحمت حشرات موزی یکی از مشکل های افراد در فصل های گرم میباشد اما وقتی دمای هوا و رطوبت تعادل داشته باشد باعث می شود پشه ها کاهش پیدا کنند پس کولر گازی یک گزینه خوب برای محیط هایی میباشد که در فضای باز،جنگل و مجاورت باغ قرار می گیرند.

منبع : https://www.savanatent.com/