کنایه البلیهی به رونالدو؛ او را فرستادیم کنار خانواده‌اش!
کنایه البلیهی به رونالدو؛ او را فرستادیم کنار خانواده‌اش!

علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال با اظهارات جدید خود، رونالدو را مورد تمسخر قرار داد.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ الهلال شب گذشته در دیدار فینال سوپرجام عربستان موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر یک از سد الاتحاد گذشته و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این نخستین جام آبی‌های ریاض در این فصل بود. تیمی که..

علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال با اظهارات جدید خود، رونالدو را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ الهلال شب گذشته در دیدار فینال سوپرجام عربستان موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر یک از سد الاتحاد گذشته و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این نخستین جام آبی‌های ریاض در این فصل بود. تیمی که مدعی کسب سه قهرمانی دیگر است.

به گزارش ورزش سه، در پایان این مسابقه، علی البلیهی مدافع پرحاشیه الهلال با صحبت‌های جدیدش جنجال‌ساز شد. این بازیکن در دیدار نیمه نهایی سوپرجام، باعث اخراج فوق ستاره پرتغالی النصر شد. جایی که رونالدو در چالش بر سر توپ، دو ضربه را به قفسه سینه البلیهی وارد کرد و با کارت قرمز داور بازی روبه‌رو شد.

پس از شکست النصر بود که رونالدو تصاویری از خودش در لباس عربی را منتشر کرد و عید فطر را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت. موضوعی که باعث کنایه مدافع الهلال شد.

البلیهی در پایان دیدار دیشب گفت: از هواداران تشکر می‌کنیم. الهلال به نوع مسابقات اهمیتی نمی‌دهد. ما می‌خواهیم همه را ببریم، در این باشگاه باید به تمام عناوین برسید.

او در ادامه با کنایه به رونالدو گفت: از سوی دیگر ما در حال انجام کار خیر هستیم. چرا که ما به مردم اجازه می‌دهیم به جمع خانواده‌های خود برگردند، جشن بگیرند، لباس‌های جدید بپوشند و شکلات بخرند.

۲۵۸ ۲۵۸