چرا داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری مهم است ؟
چرا داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری مهم است ؟

هر کسب و کار آنلاین نیاز به یک وب سایت دارد. زیرا منابعی که وب سایت در اختیار ما قرار می دهد در هیچ پلت فرم دیگری قابل ارائه نیست! در واقع شرکت های تبلیغاتی زیادی هستند که بدون هیچ سایتی و کاملا رایگان پول زیادی به دست می آورند. چرا اصرار دارم که هر […]

چرا داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری مهم است ؟

هر کسب و کار آنلاین نیاز به یک وب سایت دارد. زیرا منابعی که وب سایت در اختیار ما قرار می دهد در هیچ پلت فرم دیگری قابل ارائه نیست! در واقع شرکت های تبلیغاتی زیادی هستند که بدون هیچ سایتی و کاملا رایگان پول زیادی به دست می آورند. چرا اصرار دارم که هر کسب و کار اینترنتی باید وب سایت داشته باشد موضوع این مقاله است.

 

در این مقاله در مورد اهمیت داشتن وب سایت و کسب و کار آنلاین مثل تب شی و اینکه چرا نمی توانید برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به شبکه های اجتماعی اعتماد کنید صحبت خواهم کرد. من همچنین در مورد اینکه چگونه هر کسی با هر درآمدی می تواند یک وب سایت داشته باشد صحبت خواهم کرد.

 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که نمی دانید داشتن یک وب سایت چقدر اهمیت دارد و در حال حاضر از طریق شبکه های اجتماعی یا وسایل دیگر کسب درآمد می کنید، این مقاله به طور خاص برای شما نوشته شده است. چرا داشتن یک وب سایت در یک تجارت آنلاین مهم است؟

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردم، هر کسب و کار آنلاین نیاز به داشتن یک وب سایت دارد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا داشتن یک وب سایت در تجارت آنلاین مهم است. در زیر به هر یک از آنها اشاره می کنم.

 

 

۱٫ بهترین ابزار برای کسب و کار آنلاین

یکی از بهترین ابزارهایی که در کسب و کار آنلاین خود به آن نیاز دارید، وب سایت است. از طریق سایت می توانید به راحتی با کارمندان و مشتریان خود در تعامل باشید. می توانید به سرعت برای آنها بازاریابی کنید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

۲٫ فرصت های ویژه

شرکت هایی که سایت شما به شما ارائه می دهد به شما امکان می دهند تا حد امکان به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. با یک وب سایت، می توانید همه چیز را سفارشی کنید. از گروه موجود در سایت و مراحل خرید در سایت. همه چیز مطابق میل شما انجام می شود.

۳٫ دسترسی به کارکنان دائمی

هر زمان که بخواهید می توانید از طریق سایت خود با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. می توانید هر زمان که خواستید از آنها دعوت کنید تا از سایت و محصولات شما بازدید کنند. با ارسال یک ایمیل به آنها، می توانید پیشنهاد منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید و در مدت زمان کوتاهی ده ها میلیون فروش داشته باشید.

۴٫ فهرست کردن

موفق ترین برندهایی که می بینید وب سایت دارند. می توان گفت برندسازی بدون وب سایت امکان پذیر نیست و اصلا به درد نمی خورد. شما می توانید لوگوی خود را از سایت خود بسازید. هر چیزی که در سایت شما ارسال می شود یا هر سرویس یا محصولی که ارائه می دهید، برند شما را تبلیغ می کند.

۵٫ برای بلند مدت سرمایه گذاری کنید

در واقع می توان گفت سرمایه هر کسب و کار اینترنتی، وب سایت آن است. همانطور که سایت شما رشد می کند، قدرت و اهمیت آن افزایش می یابد. در واقع، با گذشت زمان، تعداد کاربران شما افزایش می یابد و سود شما نیز افزایش می یابد. از طرف دیگر، هر کاری که در سایت خود انجام می دهید برای شما خوب است. هم از نظر رتبه بالا در صنعت شما و هم از نظر رتبه در گوگل! فراموش نکنید که گوگل باید اینجا باشد و این برای شما پول است.

۶٫ موتورهای جستجوی گوگل

این در صورتی است که بدون سایت نمی توانید از گوگل سود ببرید. اگر کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام دارید، نیازی نیست گوگل را به خاطر بسپارید. تا از آن سرمایه گذاری کنید و مخاطبان خود را از طریق آن به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

داشتن یک وب سایت

 چرا شروع یک کسب و کار آنلاین در شبکه های اجتماعی خطرناک است؟

به نظر من، راه اندازی یک کسب و کار آنلاین با شبکه های اجتماعی مانند ساختن خانه روی آب است. چون نمی توان به شبکه های اجتماعی اعتماد کرد! چون همونطور که میدونید چند سال پیش فیسبوک بود و الان اینستاگرام! معلوم نیست شبکه اجتماعی بعدی در کشور ما چه خواهد شد.

از طرفی هر لحظه می توانیم با فیلتر شبکه های اجتماعی پرطرفدار کشورمان مواجه شویم. همانطور که بارها در سرزمین ما اتفاق افتاده است.

با این حال، این یک خطر بزرگ برای کسانی است که کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی شروع می کنند. درک آن آسان است. فرض کنید زمان زیادی را صرف افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی خود کرده اید، این فالوورها بخشی از کارمندان و مشتریان شما هستند. پس وقتی شبکه اجتماعی محبوبی که در آن کار می کنید به دلایلی هیچ طرفداری ندارد، نقش شما چیست؟ تمام کار سخت شما یک شبه از بین می رود. دیگر به مشتریان و کارمندانی که بخشی از فالوورهای شما هستند دسترسی نخواهید داشت. یا شاید فالوورهای شما که به نوعی به شما کمک کردند پول در بیاورید دیگر آنجا نیستند.

یعنی اگر وب سایت داشته باشید مشتریان و کارمندان کسب و کار خود را از دست نمی دهید! کارمندان شما همیشه در کنار شما هستند. به راحتی می توانید هر زمان که بخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها پیشنهاد خرید محصولات و خدمات خود را بدهید.

شبکه های اجتماعی فقط می توانند به عنوان ابزار بازاریابی آنلاین استفاده شوند. چرا به وب سایت نیاز داریم؟

بسیاری از دوستان کسب و کار خود را دارند که مالک آن نیستند. در واقع بسیاری از دوستان وب سایت ها و فروشگاه های آنلاینی دارند که از طریق پشتیبانی بازاریابی محصول راه اندازی می شوند. اکثر آنها بخشی از سایت یا فروشگاه اصلی هستند یا به عنوان یک فروشگاه بزرگ با بخش جداگانه راه اندازی می شوند.

در ابتدا می بینید که این چیز خوبی است! ما یک فروشگاه آنلاین رایگان داریم. و اگر نه! سایت یا فروشگاه شما برای شما مناسب نیست!

اول اینکه شما نمی توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را تبلیغ کنید. شما نمی توانید محصولات جدیدی را به آن اضافه کنید. اگر می خواهید محصول یا مقاله جدیدی را در آنجا قرار دهید، غیر ممکن است! و در کل شما صاحب سایت نیستید!

از نقطه نظر سئو، سیستم به هیچ وجه نمی تواند کار کند. زیرا دامنه است و به دامنه اصلی سایت متصل است. در واقع شما سایتی دارید که شخص دیگری آن را منتشر کرده است. در واقع، سایت واحد شما تمامی محصولات و محتوای خود را در اختیار بسیاری از فروشندگان بالقوه قرار می دهد.

 

منبع : چرا داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری مهم است ؟