چرا ایلان ماسک، یک مدیر تبلیغاتی را جانشین خود کرد؟
چرا ایلان ماسک، یک مدیر تبلیغاتی را جانشین خود کرد؟

شایعات درست از آب در آمد: ایلان ماسک یکی از مدیران شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال (NBCU) به نام لیندا یاکارینو را به عنوان مدیر عامل بعدی توییتر انتخاب کرده است.
به گزارش ایتنا و به نقل از تک‌کرانچ، ماسک یک روز پس از اینکه او اعلام کرد که جستجوی خود را برای یک مدیرعامل جدید به پایان رسانده است در توییتی سم..

ست نیوز
چرا ایلان ماسک، یک مدیر تبلیغاتی را جانشین خود کرد؟ شایعات درست از آب در آمد: ایلان ماسک یکی از مدیران شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال (NBCU) به نام لیندا یاکارینو را به عنوان مدیر عامل بعدی توییتر انتخاب کرده است.
به گزارش ایتنا و به نقل از تک‌کرانچ، ماسک یک روز پس از اینکه او اعلام کرد که جستجوی خود را برای یک مدیرعامل جدید به پایان رسانده است در توییتی سمت جدید یاکارینو را تایید کرد،
ماسک نوشت: مشتاقانه منتظر همکاری با لیندا برای تبدیل این پلتفرم به اپ همه‌منظوره X هستم.
متن کامل توئیت ماسک از این قرار است:
من هیجان زده هستم که به لیندا یاکارینو به عنوان مدیر عامل جدید توییتر خوشامد می‌گویم!
مشتاقانه منتظر همکاری با لیندا برای تبدیل این پلتفرم به اپ همه‌منظوره X هستم.https://t.co/TiSJtTWuky
— ایلان ماسک (@elonmusk) دوازدهم مه ۲۰۲۳
یاکارینو صبح جمعه اعلام کرد که از سمت خود به عنوان رئیس تبلیغات و مشارکت جهانی در NBCU کنار می‌رود. یاکارینو از سال ۲۰۱۱ در NBCU کار می‌کرد. قبل از آن، او نزدیک به ۲۰ سال را در ترنر به عنوان معاون اجرایی در امور تبلیغات گذراند. در سال ۲۰۱۸، او توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به عضویت شورای ریاست جمهوری در امور ورزش، تناسب اندام و تغذیه منصوب شد.
Elon Musk Twitter
منصوب کردن یک مدیر تبلیغاتی معروف در راس توییتر یک اقدام هوشمندانه است زیرا رهبری ماسک این جنبه کلیدی تجارت توییتر را مخدوش کرده است. ماسک گفت که به عنوان رئیس و «مدیر ارشد فناوری، ناظر بر محصول، نرم‌افزار و اپراتورهای سیستم» خواهد ماند. توییتر با سیاست‌های تعدیل محتوای نامنظم و سیستم‌های راستی‌آزمایی متناقض و گاهی گمراه‌کننده، تبلیغ‌کنندگان را از رنجانده است. این شرکت همچنین تیم‌های حیاتی در حوزه درآمدزایی، مانند تیم فروش خود، را اخراج کرده است.
به نظر می‌رسد ماسک و یاکارینو در حال حاضر کمی با هم رابطه دارند. ماه گذشته، یاکارینو در یک کنفرانس تبلیغاتی در میامی با ماسک مصاحبه کرد؛ در آنجا به نظر می رسید در حال تعریف از این غول حوزه کسب و کار است.
او روی صحنه گفت: «ایلان متعهد شده است که برای دریافت نظرات مداماٌ در دسترس همه باشد. او همچنین برای دریافت نظرات در مورد قوانین شفافیت و ایمنی جدیدی که دیروز منتشر کرد ابراز آمادگی کرد. فقط به یاد داشته باشید، آزادی بیان به معنای آزادی دسترسی نیست.»
منبع :ایتنا