چت جی‌پی‌تی بعد از به‌روزرسانی گسترده به وب متصل شد
چت جی‌پی‌تی بعد از به‌روزرسانی گسترده به وب متصل شد

اوپن ای‌آی از به‌روزرسانی عمده‌ برنامه چت جی‌پی‌تی خود که به کاربران امکان می‌دهد سرانجام با ربات‌چت هوش مصنوعی وب را مرور کنند، رونمایی کرد.
این ابزار بسیار محبوب که تعداد کاربران آن تنها دو ماه پس از راه‌اندازی در ماه نوامبر سال گذشته، به ۱۰۰ میلیون رسید، با استفاده از مجموعه داده‌هایی آموزش داده ..

ست نیوز
چت جی‌پی‌تی بعد از به‌روزرسانی گسترده به وب متصل شد
اوپن ای‌آی از به‌روزرسانی عمده‌ برنامه چت جی‌پی‌تی خود که به کاربران امکان می‌دهد سرانجام با ربات‌چت هوش مصنوعی وب را مرور کنند، رونمایی کرد.
این ابزار بسیار محبوب که تعداد کاربران آن تنها دو ماه پس از راه‌اندازی در ماه نوامبر سال گذشته، به ۱۰۰ میلیون رسید، با استفاده از مجموعه داده‌هایی آموزش داده شد که در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید و همین موضوع، توانایی‌های آن را در مقایسه با برخی رقبای جدیدترش به شدت محدود می‌کرد.
به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، این قابلیت‌های جدید تحت وب، به کاربران چت جی‌پی‌تی امکان دسترسی به اطلاعات به‌روز می‌دهد و آن‌ها می‌توانند درباره موضوعات و رویدادهای اخیر سوال‌های خود را مطرح کنند.
از جمله این ویژگی‌های جدید، دسترسی به بیش از ۷۰ افزونه (پلاگین) مرورگر شخص ثالث، از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی سفر مانند اکسپیدیا (Expedia) و کایاک (Kayak) گرفته تا ابزارهای بهره‌وری مانند اسلک (Slack) و زاپیر (Zapier) است.
این به‌روزرسانی فقط برای مشترکان چت جی‌پی‌تی پلاس که ماهیانه ۲۰ دلار برای دسترسی ممتاز پرمیوم به این برنامه پرداخت می‌کنند، در دسترس است.
ChatGPT
اوپن ای‌آی اعلام کرد:«تلاش می‌کنیم مرورگر وب و افزونه‌ها را در دسترس همه کاربران چت جی‌پی‌تی پلاس قرار دهیم. آن‌ها با حرکت از آلفا به بتا، به چت جی‌پی‌تی امکان داده‌اند به اینترنت دسترسی داشته باشد و از بیش از ۷۰ افزونه شخص ثالث بهره بگیرد.»
اخبار مربوط به هوش مصنوعی جدید و ارتقایافته این غول فناوری، رویداد اصلی نشست سالانه توسعه‌دهندگان آن، گوگل آی/ او (Google I/O)، در هفته گذشته بود که طبق تعهد این شرکت برای تبدیل شدنش به «نخستین شرکت هوش مصنوعی» صورت گرفت.
اطلاعیه‌های اوپن ای‌آی و گوگل در بحبوحه نظارت فزاینده قانون‌گذاران و تنظیم‌کنندگان بر ایمنی هوش مصنوعی منتشر می‌شود.
سم آلتمن، مدیرعامل اوپن ای‌آی، این هفته مقابل کنگره حاضر می‌شود تا به سوال‌هایی درباره هوش مصنوعی مولد و خطرهایی که برای جامعه ایجاد می‌کند، پاسخ دهد.
ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات کنتیکت که ریاست پنل حریم خصوصی و فناوری سنا را به عهده دارد، گفت:«هوش مصنوعی برای تحقق وعده‌ها و رسیدگی به مشکلات عمده خود، به قوانین و تدابیر فوری نیاز دارد.»
«در این جلسه کار کمیته فرعی ما درمورد نظارت و شفاف‌سازی الگوریتم‌های پیشرفته و فناوری قدرتمند هوش مصنوعی شروع می‌شود.»منبع :ایتنا