واکنش فدراسیون فوتبال به یک شایعه درمورد تماشاگران ایرانی و گروه دف‌نواز
واکنش فدراسیون فوتبال به یک شایعه درمورد تماشاگران ایرانی و گروه دف‌نواز

واکنش فدراسیون فوتبال به یک شایعه درمورد تماشاگران ایرانی و گروه دف‌نواز فدراسیون فوتبال به شایعه ایجاد شده درمورد گروهی از تماشاگران ایرانی و یک گروه دف‌نواز واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، امیرمهدی علوی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در کشور قطر، اظهار..

واکنش فدراسیون فوتبال به یک شایعه درمورد تماشاگران ایرانی و گروه دف‌نواز

فدراسیون فوتبال به شایعه ایجاد شده درمورد گروهی از تماشاگران ایرانی و یک گروه دف‌نواز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، امیرمهدی علوی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در کشور قطر، اظهار داشت: همزمان با نتایج خوب تیم ملی در این رقابت ها و انتشار اخبار مثبت از اردوی تیم ملی، تلاش تاسف آور برخی از رسانه‌های خارج نشین که دشمنی‌شان با فوتبال ملی روشن است، برای حاشیه سازی شدت گرفته است. عجیب است آنها اینک حال دل فوتبال کشور عزیزمان را نشانه گرفته اند؛ احوالاتی که قطعا با نتیجه گیری تیم ملی ایران همراه است و قلب و جان ملت برای این تیم می تپد.

وی با ابراز ناراحتی از انتشار شایعه‌ای درباره تماشاگران ایرانی حاضر در جام ملت های آسیا تاکید کرد: در یکی از آخرین اتفاقات، موضوع برنامه‌ریزی برای اعزام گروهی از هواداران به قطر برای حمایت از تیم ملی طرح شده که این مبحث کذب محض است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: حمایت از تیم ملی ایران در همه سنوات و در اقصی نقاط جهان موضوعی همیشگی است و باعث تاسف است چطور این حمایت گرم، دائمی و ثابت اکنون به مساله‌ای غیر قابل هضم و آن هم به این شکل برای برخی افراد تبدیل شده است.

علوی همچنین درباره دف‌نوازی در جام ملت های آسیا در قطر گفت: این گروه شیرازی تاییدیه‌ای از وزارت ورزش‌، وزارت فرهنگ و ارشاد و فدراسیون فوتبال برای اجرا در مسابقات جام ملتهای آسیا ندارد.