واکنش رونالدو به تاریخ سازی مقابل الفتح
واکنش رونالدو به تاریخ سازی مقابل الفتح

رونالدو در لیگ عربستان رکورد جدیدی به نام خود زد.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ در هفته بیستم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الفتح عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصری ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. ..

رونالدو در لیگ عربستان رکورد جدیدی به نام خود زد.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ در هفته بیستم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الفتح عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصری ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و موفق شد گل اول النصر عربستان را وارد دروازه الفتح عربستان کند. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۷ این بازی بود که توانست روی پاس سلطان الغنام گلزنی کند. فراموش نکنیم که کریستیانو رونالدو در حال حاضر ۳۹ سال سن دارد اما همچنان می درخشد و عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش می گذارد.

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی النصر مقابل الفتح عربستان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" یک برد دیگر، یک گل دیگر، همچنان ادامه می دهیم."

النصر عربستان کار دشواری برای قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان دارد اما همچنان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای النصری ها در دسترس است و به نظر می رسد که اولویت اصلی یاران رونالدو قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد. النصر در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان پایین تر از الهلال عربستان قرار گرفته است.

۲۵۷ ۲۵۱