هشدار ایلان ماسک به  جعل هویتش در توییتر
هشدار ایلان ماسک به  جعل هویتش در توییتر

ایلان ماسک در توییتی توشت: از این پس، هر مورد جعل هویت که توسط توییتر بررسی شود، بدون هشدار، تعلیق دائمی خواهد شد. پیش از این، قبل از تعلیق حساب، هشدار داده می‌شد اما اکنون که ما احراز هویت گسترده را عرضه کرده‌ایم، هیچ هشداری نخواهد بود. این موضوع به شکل روشن، یکی از شروط استفاده از سرویس اشتراک پول..

ست نیوز
هشدار ایلان ماسک به  جعل هویتش در توییتر
ایلان ماسک در توییتی توشت: از این پس، هر مورد جعل هویت که توسط توییتر بررسی شود، بدون هشدار، تعلیق دائمی خواهد شد. پیش از این، قبل از تعلیق حساب، هشدار داده می‌شد اما اکنون که ما احراز هویت گسترده را عرضه کرده‌ایم، هیچ هشداری نخواهد بود. این موضوع به شکل روشن، یکی از شروط استفاده از سرویس اشتراک پولی "توییتر بلو" خواهد بود. هر گونه تغییر نام، باعث حذف موقتی علامت تیک آبی خواهد شد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارش بلومبرگ، حساب کاربری چندین کاربر معروف از جمله کتی گریفین که هویت ماسک در توییتر را جعل کرده بودند، معلق شده است. ایلان ماسک بعدا گفت: گریفین می‌تواند حساب خود را با پرداخت هشت دلار که تعرفه ماهانه اشتراک توییتر بلو است، پس بگیرد.
همچنین بلومبرگ نیوز گزارش کرد پس از این که توییتر روز جمعه نیمی از کارمندانش را اخراج کرد، اکنون با ده‌ها نفر از آنها تماس گرفته و خواسته است برگردند.
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بعضی از افرادی که از آنها خواسته شده است، برگردند، اشتباهی اخراج شده اند. بعضی از آنها هم پیش از این که مدیریت متوجه شود کار و تجربه آنها ممکن است برای ساخت قابلیت‌های جدیدی که ماسک در نظر دارد، ضروری باشد، اخراج شده‌اند.
بر اساس توییتهای کارمندان توییتر، تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، حقوق بشر و علم یادگیری ماشین و همچنین بعضی از تیم‌های محصول و مهندسی، بیشترین اخراجی‌ها را داشته‌اند.
توییتر روز شنبه اپلیکیشن خود در فروشگاه اپ استور اپل را به روزرسانی و اعلام کرد برای دریافت تیک آبی احراز هویت، ماهانه هشت دلار می‌گیرد. این نخستین بازبینی بزرگ ایلان ماسک در اداره توییتر پس از به دست گرفتن مالکیت آن بوده است.منبع :ایتنا