هدف ویژه نکونام در دربی؛ حمله به یک رکورد ویژه!
هدف ویژه نکونام در دربی؛ حمله به یک رکورد ویژه!

جواد نکونام در صورت کسب پیروزی در دربی می‌تواند رکورد ویژه‌ خود را حفظ کند.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ استقلال روی کاغذ در دربی ۱۰۲ میزبان نبود و به همین دلیل تساوی در آن بازی به حساب بازی‌های خانگی استقلال نوشته نشد تا جواد نکونام بعد از آن بازی نیز به بردهای خانگی خود ادامه دهد و رکورد صد درصد ب..

جواد نکونام در صورت کسب پیروزی در دربی می‌تواند رکورد ویژه‌ خود را حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ استقلال روی کاغذ در دربی ۱۰۲ میزبان نبود و به همین دلیل تساوی در آن بازی به حساب بازی‌های خانگی استقلال نوشته نشد تا جواد نکونام بعد از آن بازی نیز به بردهای خانگی خود ادامه دهد و رکورد صد درصد برد خانگی را تا قبل از بازی بزرگ پیش رو حفظ کند.

به گزارش ایران ورزشی، استقلال اما در دربی ۱۰۳ میزبان است و اگر نتواند در این میدان به برتری برسد، رکورد صد درصد برد خانگی را از کف خواهد داد. به همین دلیل لازم است که استقلال برای تداوم این روند جذاب بازی پیش رو را هم با برتری پشت سر بگذارد. البته سرمربی استقلال در هفته‌های اخیر وقتی با این سؤال مواجه شد که تیمش توانسته رکورد صد درصد پیروزی در خانه را حفظ کند، این واکنش را نشان داد: «به رکوردها فکر نمی‌کنیم. به فکر ارائه بازی مطلوب هستیم.» اما سرمربی خوب می‌داند که اگر در دربی پیش رو بتواند به مانند تمام بازی‌هایی که در خانه به برتری رسیده، ‌پیروز میدان شود تا چه اندازه شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی بالا خواهد برد و مضاف بر آن به مانند فصل بیست و یکم که استقلال بدون باخت قهرمان شد و رکورد خاصی برای مجیدی به دست آمد، برای استقلال او نیز یک رکورد خاص به ثبت خواهد رسید اگر با صد درصد برد خانگی فصل را تمام کند.
با توجه به اینکه نکونام در بازی‌های بیرون خانه نیز با استقلال نتایج مطلوبی به دست آورده، بردهای خانگی عمیقاً به مدد او خواهد آمد تا شاید در اولین فصل مربیگری خود در استقلال به جام قهرمانی دست یابد.
در واقع سرنوشت نکونام در استقلال پیوند خورده به همین بازی. او با شکست پرسپولیس به جام قهرمانی نزدیک خواهد شد و از رقیب سنتی ۶ امتیاز فاصله خواهد گرفت و در نهایت نیز اقبال بسیاری خواهد داشت تا رکورد صد درصد برد خانگی را محقق کند و با یک تفاوت خاص نسبت به تمام سرمربی‌های تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر که موفق به کسب قهرمانی شدند، ‌این جام را صاحب شود.
هیچ بعید نیست نکو برای دستیابی به این مهم تیمش را در دربی عمیقاً دفاعی سازماندهی کند تا شاید از تک فرصت‌هایی که نصیبش می‌شود در طول بازی بهره گرفته و تیر خلاص را بر پیکر پرسپولیس وارد سازد. نکونام برای رسیدن به چنین دستاوردی نیازمند کمی شانس هم هست به این دلیل که پرسپولیس در اوج آمادگی قرار دارد و حقیقتاً دستیابی به برد مقابل چنین تیمی ساده نیست و حفظ رکورد صد درصد برد خانگی برابر چنین تیمی هرگز نمی‌تواند ساده باشد.

۲۵۸ ۲۵۸