نارضایتی استقلالی‌ها از پرداختی به یک بازیکن
نارضایتی استقلالی‌ها از پرداختی به یک بازیکن

بازیکنان استقلال از اقدام مدیریت باشگاه شاکی هستند.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ استقلال در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی با ۳ بازیکن قرارداد امضا کرده است. رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی بازیکنان جدید استقلال هستند که نیم‌فصل به تیم نکونام اضافه شدند. باشگاه استقلال برای حضور جلال..

بازیکنان استقلال از اقدام مدیریت باشگاه شاکی هستند.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ استقلال در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی با ۳ بازیکن قرارداد امضا کرده است. رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی بازیکنان جدید استقلال هستند که نیم‌فصل به تیم نکونام اضافه شدند. باشگاه استقلال برای حضور جلال‌الدین ماشاریپوف در این تیم مبلغ ۳۰۰ هزار دلار پیش‌پرداخت به او داده که شامل کل قرارداد نیم‌فصل دوم او می‌شود و حالا از این باشگاه خبر رسیده که بازیکنان از این اتفاق ناراضی هستند.

مدیران استقلال در چند ماه اخیر به صورت قطره‌چکانی به بازیکنان دستمزد داده‌اند و اینکه حالا چنین مبلغی به بازیکن تازه‌وارد داده شده، باعث نارضایتی دیگر نفرات شده است. موضوعی که ناراحتی جواد نکونام را هم در پی داشته و سرمربی استقلال از این اقدام خطیر اصلا راضی نیست. باشگاه استقلال در چنین شرایطی حتی نمی‌تواند در صورت لزوم ماشاریپوف را جریمه کند و نکونام هم از این شرایط راضی نیست. امروز امید حامدی‌فر هم به دلیل مشکلات قراردادش تمرین را تحریم کرده است

۲۵۸ ۲۵۸