لپ‌تاپ Gram Fold ال‌جی با صفحه نمایش منحصر به‌فرد
لپ‌تاپ Gram Fold ال‌جی با صفحه نمایش منحصر به‌فرد

ال‌جی اولین لپ‌تاپ تاشو خود را معرفی کرده است که آن را به جدیدترین بازیکن در صنعت تبدیل کرده است که ورود خود را برای دسته رو به رشد (اما هنوز چیزی کم‌رنگ) عرضه می‌کند.
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، لپتاپ Gram Fold ال‌جی مشابه Zenbook 17 Fold ایسوس و ThinkPad X1 Fold لنوو یک دستگاه دارای صفحه‌نما..

ست نیوز
لپ‌تاپ Gram Fold ال‌جی با صفحه نمایش منحصر به‌فرد ال‌جی اولین لپ‌تاپ تاشو خود را معرفی کرده است که آن را به جدیدترین بازیکن در صنعت تبدیل کرده است که ورود خود را برای دسته رو به رشد (اما هنوز چیزی کم‌رنگ) عرضه می‌کند.
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، لپتاپ Gram Fold ال‌جی مشابه Zenbook 17 Fold ایسوس و ThinkPad X1 Fold لنوو یک دستگاه دارای صفحه‌نمایش لمسی است که در صورت باز شدن کامل می‌تواند به عنوان یک تبلت بزرگ یا رایانه استفاده شود.
وقتی کاربر صرفاً به عنوان نمایشگر از آن استفاده می‌کند، از امکانات یک صفحه‌نمایش اولد ۱۷ اینچی با وضوح QXGA+ (2560 در ۱۹۲۰ پیکسل) بهره‌مند می‌شود و اگر بخواهند از آن به عنوان ایستگاه کاری (ورک‌استیشن) استفاده کند می‌تواند آن را به صفحه‌کلید بلوتوث همراهش وصل کند. این دستگاه همچنین از قلم‌های استایلوس پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌تواند مانند یک تبلت سنتی برای پروژه‌های هنری، معماری و خوشنویسی عمل کند.
Gram Fold
وقتی تا شود، قسمت بالای آن به صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی تبدیل می‌شود، در حالی که قسمت پایین می‌تواند به عنوان صفحه کلیدی برای تایپ کردن استفاده شود. ال‌جی می‌گوید این مدل را آزمایش کرده و تأیید کرده است که می‌تواند تا ۳۰۰۰۰ تا شدن را بدون آسیب دیدن نمایشگرش تحمل کند. سامسونگ لولاهای گوشی‌های گلکسی تاشو خود را حدود ۲۰۰۰۰۰ بار آزمایش می‌کند، اما باید به این هم توجه داشت که اکثر مردم معمولاٌ در طی یک روز بسیار بیشتر از رایانه یا تبلت خود با گوشی‌هایشان کار می‌کنند.
یک پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 توان این دستگاه گرم‌فولد ال‌جی را تامین می‌کند؛ این پردازنده به رمی مجهز شده است که به گفته این شرکت ۱۵ برابر سریع‌تر از حافظه LPDDR5 5200 است. در بخش نرم‌افزاری، این لپ‌تاپ تاشو دارای ویندوز ۱۱ است و با Sync On Mobile عرضه می‌شود که انتقال داده‌های گوشی را به این دستگاه آسان می‌کند. این دستگاه فعلاٌ فقط در کره عرضه خواهد شد. قیمت آن ۴٫۹۹ میلیون وون (۳۷۰۰ دلار) است – ارزان نیست، اما همچنان بسیار مقرون به صرفه‌تر از اسپکتر فولد ۵۰۰۰ دلاری HP است – اگرچه ۲۰۰ مشتری اول می‌توانند آن را با ۳٫۹۹ میلیون وون (۲۹۵۹ دلار) دریافت کنند. علاوه بر این، تنها کسانی که دستگاه را در زمان عرضه خریداری کنند، یک ماوس و یک قلم به عنوان هدیه رایگان از این شرکت دریافت خواهند کرد و در غیر این صورت این مدل با آن لوازم جانبی ارسال نخواهد شد.
منبع :ایتنا