قیمت جدید دام زنده امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳/ جزییات تغییر قیمت
قیمت جدید دام زنده امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳/ جزییات تغییر قیمت

قیمت دام زنده امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، قیمت دام زنده در استان‌های اصفهان و همدان تغییراتی داشته است.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز، قیمت دام زنده امروز، ۲۷ مرداد ۱۴۰۳، اعلام شد. بیشترین قیمت گوسفند زنده متعلق به استان قم و کمترین آن متعلق به استان همدان است. همچنین کمتری..

قیمت دام زنده امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، قیمت دام زنده در استان‌های اصفهان و همدان تغییراتی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز، قیمت دام زنده امروز، ۲۷ مرداد ۱۴۰۳، اعلام شد. بیشترین قیمت گوسفند زنده متعلق به استان قم و کمترین آن متعلق به استان همدان است. همچنین کمترین قیمت گوساله زنده متعلق به چهارمحال و بختیاری و بیشترین آن متغلق به استان قم است.

تجارت نیوز نوشت: بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت دام زنده به طور میانگین به ۲۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. حداقل قیمت گوسفند زنده به ازای هر کیلوگرم در این استان ۲۸۰ هزار تومان و حداکثر آن ۳۰۰ هزار تومان است. قیمت گوساله زنده هم از ۱۷۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۹۵ هزار تومان ادامه دارد.

متوسط قیمت دام زنده در استان اصفهان ۲۴۳ هزار تومان است. محدوده قیمتی گوسفند زنده در این استان ۳۱۰ هزار تومان و گوساله زنده ۱۹۰ هزار تومان است.

در استان خراسان رضوی هم متوسط قیمت دام زنده عدد ۲۴۱ هزار تومان را نشان می‌دهد. در این استان گوسفند زنده ۳۰۵ هزار تومان به ازای هرکیلو گرم قیمت‌گذاری شده است. همچنین گوساله زنده هم با قیمت ۱۹۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید
انتقادات تند از وضعیت پرسپولیس؛ هیچکس از اوسمار راضی نیست!

در استان فارس، وضعیت تا حد زیادی شبیه به استان خراسان رضوی است. چراکه در این استان قیمت گوسفند زنده در محدوده ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد و گوساله زنده هم با قیمت ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کمترین قیمت گوسفند زنده در میان استان‌های مختلف کشور، متغلق به استان همدان است. در این استان قیمت گوسفند زنده از ۲۷۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۹۵ هزار تومان ادامه دارد. گوساله زنده هم در بازه قیمتی ۱۸۵ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در استان قم هم گوسفند زنده با بیشترین قیمت ممکن به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. در این استان قیمت گوسفند زنده در محدوده ۳۱۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم قرار دارد. همچنین گوساله زنده هم از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در استان مرکزی، متوسط قیمت دام زنده عدد ۲۴۴ هزار تومان را نمایش می‌دهد. چنان که حداقل قیمت گوسفند زنده در این استان ۲۹۵ هزار تومان و حداکثر آن ۳۰۰ هزار تومان است. گوساله زنده هم با قیمت ۱۹۴ هزار تومان به قروش می‌رسد.

در استان چهارمحال و بختیاری هم گوسفنده زنده در بازه قیمتی ۲۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد. همچنین گوساله زنده هم با قیمت ۱۸۵ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید
طلا سقوط کرد/ قیمت جدید طلا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

براساس داده‌های منتشر شده، قیمت دام زنده طی چند روز گذشته تغییری نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است. اما در استان همدان قیمت گوسفند زنده با روند کاهشی مواجه بوده است. در استان اصفهان هم قیمت گوساله زنده رشد داشته است.

۲۲۳۲۲۵