قابلیت‌های جدید ChatGPT؛ فعلا برای کاربران پولی
قابلیت‌های جدید ChatGPT؛ فعلا برای کاربران پولی

چت‌جی‌پی‌تی طی چند روز گذشته مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده است که جدیدترین آنها توانایی جدید آن برای درک درخواست‌های تصویری و صوتی است، که اساساً آن را به دستیاری تبدیل می‌کند که می‌تواند با کاربران وارد مکالمات متقابل شود.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون این شرکت به‌روزرسانی..

ست نیوز
قابلیت‌های جدید ChatGPT؛ فعلا برای کاربران پولی چت‌جی‌پی‌تی طی چند روز گذشته مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده است که جدیدترین آنها توانایی جدید آن برای درک درخواست‌های تصویری و صوتی است، که اساساً آن را به دستیاری تبدیل می‌کند که می‌تواند با کاربران وارد مکالمات متقابل شود.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون این شرکت به‌روزرسانی دیگری را اعلام کرده است که به آن امکان مرور وب برای تولید نتایج با استفاده از داده‌های به‌روز را می‌دهد.
طبیعتاٌ عجیب است که یکی از پیشرفته‌ترین و پرکاربردترین ربات‌های چت جهان تا همین اواخر فاقد توانایی استخراج آنی نتایج از وب بود. در واقع، پایگاه دانش آن محدود به داده‌های قبل از سپتامبر ۲۰۲۱ بود، یعنی بیش از دو سال پیش. این چت‌بات در ماه مه ۲۰۲۳ با راه‌اندازی قابلیت Browse with Bing، که به ChatGPT اجازه دسترسی به اینترنت را برای پاسخگویی به سوالاتی که نیاز به اطلاعات به‌روز داشتند می‌داد، تا حدود مختصری توانایی مرور وب را به دست آورد.
با این حال، Browse with Bing مدت کوتاهی پس از انتشار به دلیل نگرانی در مورد مسائل حقوقی و کپیرایت غیرفعال شد. علاوه بر این، برخی از کاربران ادعا کردند که ChatGPT اطلاعات مغرضانه و نادرست تولید می‌کند. به نظر می‌رسد این قابلیت جدید ChatGPT برای مرور وب نسخه اصلاح‌شده همان محصول باشد، البته با اجرای چندین بهبود در پشت‌صحنه و رفع باگ‌ها.
ChatGPT Can Finally Browse The Web
دسترسی به اینترنت ChatGPT را مفیدتر می‌کند
توجه به این نکته مهم است که همه افراد واجد شرایط استفاده از ویژگی مرور وب ChatGPT نیستند، زیرا فعلا پولی است. در زمان نگارش این مقاله، OpenAI این ویژگی را به کاربران ChatGPT Plus و Enterprise محدود کرده است که برای دسترسی به نسخه پیشرفته‌تر این چت‌بات هزینه ماهانه پرداخت می‌کنند. آیا ارزش پرداخت برای دسترسی را دارد؟ این بستگی به نیاز شما دارد. OpenAI چندین مورد استفاده را برای این نسخه به‌روز شده ربات چت خود شرح داده است.
به عنوان مثال، اکنون می‌تواند اطلاعات لحظه به لحظه در مورد موضوعات مختلف، از جمله اخبار، تازه‌ترین تحولات بازار سهام، نتایج مسابقات ورزشی، پیش بینی آب و هوا و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار دهد. برخلاف موتورهای جستجوی سنتی که فقط داده‌ها را ارائه می‌دهند و مسئولیت پردازش آن داده‌ها و نتیجه‌گیری از آن را به کاربر واگذار می‌کنند، ChatGPT می‌تواند نتیجه‌گیری را خودش ارائه کند و حتی پیشنهادهایی برای ترسیم بهترین طرح اقدام ارائه دهد.
این توانایی می‌تواند برای متخصصانی که در زمینه‌هایی مانند امور مالی، تحقیق و تجزیه و تحلیل داده‌ها کار می‌کنند، که در آن اطلاعات دقیق و فعلی حیاتی است، ارزشمند باشد. حتی می‌تواند به سازندگان محتوا کمک کند و به آنها در تولید محتوایی که دربرگیرنده آخرین روندها و تحولات است کمک کند، در نتیجه محتوا را تازه و جذاب نگه می‌دارد.
منبع :ایتنا