طارمی: به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده!
طارمی: به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده!

طارمی: به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده! بازیکن تیم ملی ایران گفت: پیش از پنالتی به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی پس از بازی ایران مقابل سوریه در پاسخ به اینکه در دیدار با ژاپن حضور ندارد، گفت: مهم ای..

طارمی: به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده!

بازیکن تیم ملی ایران گفت: پیش از پنالتی به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی پس از بازی ایران مقابل سوریه در پاسخ به اینکه در دیدار با ژاپن حضور ندارد، گفت: مهم این بود که بردیم. ممنونم از بچه‌ها، ممنونم از غیرتی که گذاشتند. آخر بازی با علی (بیرانوند) حرف زدم و مخصوصا او دمش گرم. او خیلی لطف کرد. به او گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی خودت را نشان بده. ما که مطمئن هستیم و به او اعتماد داریم.

وی ادامه داد: من دعا دعا می‌کردم که بازی به پنالتی بکشد چون مطمئن بودم که بیرانوند کار را برای ما در می آورد. بچه‌ها هم آنقدر در این هفته‌ها پنالتی تمرین کردند که می‌دانستم می‌بریم. فقط دنبال این بود که به پنالتی برسد. خداراشکر که توانستیم ببریم و علیرضا بیرانوند نیز ثابت کرد که بهترین گلر تاریخ است.

طارمی ادامه داد: کارت زرد اولی که داور به من داد را قبول ندارم زیرا من پریدم و پای من روی پای او سر خورد. من به دنبال چیزی نبودم ولی کارت زرد دوم کاملاً درست بود. من اصلا حواسم نبود که کارت زرد دارم. موقعی که تکل را زدم فهمیدم.

مهاجم تیم ملی اظهار داشت: ما در این تورنمت ۲ کارت زرد گرفتیم. فقط صادق و حسین کنعانی کارت گرفتند.

وی در خصوص عدم حضور بازی با ژاپن گفت: بچه‌ها کار را درمی‌آورند. مهم تیم بودن است که ما تیم هستیم.

پایان پیام/