صالحی امیری: تهاجم و تهمت ناجوانمردانه به ظریف بخاطر وحشت از سرمایه اجتماعی کم نظیر اوست /ظریف خارچشم اسرائیل است
صالحی امیری: تهاجم و تهمت ناجوانمردانه به ظریف بخاطر وحشت از سرمایه اجتماعی کم نظیر اوست /ظریف خارچشم اسرائیل است

صالحی امیری، وزیر دولت سابق در نامه ای خطاب به مدیرعامل مجمع وزیران ادوار از روند تخریب ها علیه ظریف انتقاد کرد و نوشت: در جریان غزه، هیچ شخصیت بین المللی به اندازه ظریف نتواست چهره منفور وکودک کش اسرائیل را افشا نماید.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز، سیدرضا صالحی امیری ، رئیس سابق اسناد و کتابخانه ملی..

صالحی امیری، وزیر دولت سابق در نامه ای خطاب به مدیرعامل مجمع وزیران ادوار از روند تخریب ها علیه ظریف انتقاد کرد و نوشت: در جریان غزه، هیچ شخصیت بین المللی به اندازه ظریف نتواست چهره منفور وکودک کش اسرائیل را افشا نماید.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز، سیدرضا صالحی امیری ، رئیس سابق اسناد و کتابخانه ملی ایران،در نامه خطاب به محمدرضا عارف نوشت:

جناب اقای دکترعارف

مدیرعامل محترم مجمع وزیران ادوار

۱- جریان رادیکالیسم درایران خصوصا از سنخ ایدئولوژیک آن تاریخ و تبار طولانی دارد، پس از انقلاب از جریان منحرف فرقان اغاز می گردد. (این فرقه معتقد بود برای نجات انقلاب باید موانع آ یعنی شهیدان بهشتی ،مطهری ،مفتح ومرحوم ایت الله هاشمی و….را حذف کنند…)

۲-اوج رادیکالیسم در سال ١٣۶٠ توسط جریان کور و خشن منافقین آغاز می گردد که از شهادت شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، قدوسی، دستغیب و اشرفی اصفهانی، قاضی طباطبایی تا هزاران ترور و

جنایت دیگر را در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.

۳-رفتارهای افراطی و خشن عده ای جوان در قتل زنان بیگناه* *درکرمان ،اسیدپاشی به صورت دختران در اصفهان ،بهم زدن اجتماعات سیاسی درقم ،مشهد و سایر نقاط کشور و ایجاد فضای ترس

و ناامنی روانی در جامعه ضرب و شتم دختران جوان و ….همه و همه محصول عملکرد عده ای رادیکال احساسی ولی به ظاهر انقلابی اما با تفکرات خطرناک می باشد.

۴_عملکرد این جریانات رادیکال در برخورد با دختران و زنان جامعه به خاطر نوع پوشش و سبک زندگی و یا هردلیل دیگر باعث گریز نسل جوان از اسلام و انقلاب و حتی ایران شده است.

(فرار یا مهاجرت دهها هزار ایرانی نخبه ،فرهیخته ،سلیبرتی ،صاحبان سرمایه ،اساتید دانشگاه و…..از کشور محصول عملکرد این تفکر می باشد ) البته واکنش اجتماعی این کژ رفتاریها را در ایام شورش های ١۴٠١ در کف خیابان ها شاهد بودیم.

۵-عملکرد باند رادیکال و خشن مهدی هاشمی در قهدریجان با ترور مرحوم شمس ابادی و بعد از انقلاب با ایجاد شکاف میان حضرت امام و آیت الله منتظری ضربات وخسارات غیرقابل جبرانی به انقلاب و نظام وارد ساختند.

۶-بتدریج رادیکالسیم از بیرون حاکمیت به درون کادرهای نظام ،دولت ومجلس رسوخ می کنند. از افشاگری و افراطی گری های داخل مجلس تا بهم زدن اجتماعات، حمله به سفارت عربستان و سایر مراکز سیاسی خارجی تا…..
توهین سازماندهی شده به حاج حسن اقا در ایام سالگرد رحلت امام، که به تکدر و نارضایتی رهبری منجر شد، توهین و تخریب بی سابقه و بی وقفه به آیت الله هاشمی، تخریب و توهین مستمر نسبت به آقای خاتمی، تخریب دائمی آقای دکتر روحانی و وزرای دولت ایشان و صدها بلکه هزاران نمونه مشابه دیگر …….

۷- اوج قدرت یابی رادیکالیسم در درون حاکمیت مربوط به دوره آقای احمدی نژاد می باشد.(این جریان با انگ زنی، افشاگری و تخریب شکاف و تفرقه گسترده ای میان کادرها و رجال سیاسی انقلاب ایجاد کردند و تمام تلاشها و خدمات بزرگان و مدیران نظام از دوران جنگ و جهاد، دوران سازندگی و اصلاحات و اعتدال را تخریب و حتی انکار نمودند. نهایتا با طراحی بحران ۸۸ باعث ظهورشکاف وکینه عمیق دردرون خانواده انقلاب شدند که پیامدهای ان تاکنون تداوم دارد.

۸-یکی از پایگاههای اصلی رادیکالیسم مجلس بوده و هست. (باند کوچک ولی پرهیاهو و ضدجمهوریت حاضر در مجلس شورای اسلامی)

باکمال تاسف امروز شاهد تهاجم و هتاکی غیراخلاقی به شخصی صدیق ،وطن پرست ،دیپلمات برجسته ،فخر ملت ایران وجهان جناب اقای ظریف بوده وهستیم.

ایشان خارچشم اسرائیل ،و امین و صدیق رهبری بودند………تهاجم و تهمت ناجوانمردانه به این سرمایه ملی بدلیل وحشت و نگرانی از سرمایه اجتماعیی کم نظیر ایشان در میان احاد ملت می باشد.

در جریان غزه، هیچ شخصیت بین المللی به اندازه اقای ظریف نتواست چهره منفور و کودک کش اسرائیل را افشا نماید.

بی شک عملکرد ناصواب این جریان لکه ننگی در کارنامه نظام بوده و می باشد.

این جریان دارای یک سازمان رسانه ای مجازی و مکتوب قدرتمند می باشند که آتش تهیه لازم برای القای باورپذیری دروغ های خود را فراهم می نماید.

همیشه این سئوال برای جامعه مطرح بود و هست ؟

چرا بخشی از کانون های قدرت از رادیکالسم حمایت می کنند؟؟!!

۱۲-امید می رود نظام با یک اراده و تصمیم شجاعانه یکبار برای همیشه شر رادیکالیسم را از سر ملت کوتاه نماید.

از جنابعالی و اعضای مجمع انتظار می رود نسبت به دفاع از این سرمایه کم نظیر ملت عکس العمل در خورشأن داشته باشند.

سیدرضا صالحی امیری

۲۷۲۱۸