سمساری خریدار یخچال دست دوم در تهران
سمساری خریدار یخچال دست دوم در تهران

—————- رپرتاژ آگهی —————–
امروزه خیلی از افراد از انواع یخچال های قدیمی استفاده می کنند و به این فکر افتاده اند که با فروش یخچال خود آن را با یک مدل جدید و به روز جایگزین کنند.
ما در سمسارچی بعنوان سمساری خریدار یخچال دست دوم در تهران آماده ایم تا یخچال و سایر لوازم آشپزخانه دس..

ست نیوز
سمساری خریدار یخچال دست دوم در تهران —————- رپرتاژ آگهی —————–
امروزه خیلی از افراد از انواع یخچال های قدیمی استفاده می کنند و به این فکر افتاده اند که با فروش یخچال خود آن را با یک مدل جدید و به روز جایگزین کنند.
ما در سمسارچی بعنوان سمساری خریدار یخچال دست دوم در تهران آماده ایم تا یخچال و سایر لوازم آشپزخانه دست دوم شما را با بهترین قیمت خریداری کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
اما در خرید یخچال دست دوم و کارکرده به چه مواردی باید توجه داشته باشیم؟ ابتدا باید قبل از مراجعه حضوری سوالات زیر را بپرسید:

دلیل فروش یخچال دست دوم

پس از پرسیدن این سوال احتمالا با پاسخ‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. به عنوان مثال در حال جابه‌جایی و اثاث‌کشی هستند و منزل جدید فضای کافی برای یخچال ندارد، در حال بازسازی آشپزخانه هستند و می‌خواهند یخچال جدید بخرند، به خانه‌ای می‌روند که مجهز به یخچال است. معمولا اگر فروشنده چنین جواب‌هایی بدهد، کالای فروشی از لحاظ کیفیت مشکلی ندارد.

بررسی فنی یخچال دست دوم

بعضی مردم در مورد هرگونه نقص و مشکلی صادق هستند و به احتمال زیاد در صورت ایراد فنی آن را به شما خواهند گفت. با توجه به پاسخ فروشنده می‌توانید در مورد خرید یخچال دست دوم تصمیم بگیرید. اما این روش همیشه جواب نمی‌دهد و خودتان حتما موارد فنی مهمی که در ادامه گفته‌ایم را هم چک کنید.

شناخت مالک اصلی یخچال

اگر فروشنده مالک اصلی یخچال باشد، با خیالی راحت‌تر می‌توان در مورد خرید آن تصمیم گرفت. چون مدت‌ها از آن استفاده کرده است و اطلاعات کاملی در مورد کالای خود دارد. این‌که چگونه کار می‌کند، شدت صدای موتور یخچال هنگام کار کردن چه میزان است و… از جمله سوال‌هایی است که باید پرسیده شود.

وضعیت ظاهری یخچال کارکرده

از فروشنده در مورد صحت موارد عنوان شده در تبلیغات یخچال دست دوم سوال بپرسید. اگر عکسی از کالای فروشی دارد، بخواهید برایتان ارسال کند. در غیر اینصورت از رنگ، سلامت قفسه‌ها، دستگیره، در و … بپرسید تا متوجه شوید، آیا این وسیله نیاز شما را برآورده می‌کند یا خیر.

چک کردن گارانتی یخچال فریزر دست دوم

همانطور که می‌دانید، گارانتی درواقع ضمانت‌نامه‌ کالایی است که تولیدکننده برای اطمینان خاطر خریدار از کیفیت، کارایی و خدمات پس از فروش محصولاتش ارائه می‌کند. بنابرین گارانتی یک ویژگی برای یخچال کارکرده محسوب می‌شود و شما می‌توانید، با خیالی آسوده‌تر در مورد خرید آن تصمیم‌گیری کنید.

اندازه گیری فضا مورد نظر و توجه به ابعاد یخچال فریزر

انتخاب ابعاد یخچال فریزر متناسب با فضای مورد نظر یکی از کلیدی ترین نکات در مطلب راهنمای خرید یخچال دست دوم است که نباید از آن غافل شد. پیش از این، توجه به ابعاد فضای مورد نظر در راهنمای خرید یخچال نو ذکر شده بود که باید پیش از خرید طول، عرض و عمق فضایی که می خواهید یخچال را قرار دهید، اندازه گیری کنید و به منظور بهتر کار کردن دستگاه حداقل باید ۲٫۵ سانتی متر از دیوار و کابینت فاصله بگذارید.

سمساری خریدار یخچال در تهران

سمسارچی (سمساری تهران) بعنوان سمساری با تجربه خریدار یخچال در تهران اماده خرید یخچال شما با قیمتی منصفانه می باشد. با ما در تماس باشید.
سمساری خریدار یخچال در تهران

تعیین محدوده قیمت یخچال دست دوم

همان طور که مشخص است، یخچال فریزرهای دست دوم در مقایسه با محصولات نو قیمت ارزان تری دارند اما سال ساخت، نوع یخچال، امکانات و میزان استفاده از محصول کار کرده در تعیین محدوده قیمت تاثیر گذار است. بهتر است در ابتدا نیاز های خود را اولویت بندی کرده و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید.

دریافت مشاوره از یک متخصص تعمیرات یخچال

حضور یک متخصص تعمیرات یخچال فریزر در هنگام خرید می تواند دلگرمی برای خریدار باشد و در واقع با اطلاعات کامل و دید باز به بررسی مشخصاتی مانند درب های یخچال، سیستم خنک کننده، سیستم برفک زدایی یخچال، آب سرد کن و .. پرداخت.
نکاتی که در هنگام بازرسی و خرید یخچال دست دوم باید توجه کرد:
سال تولید: در اغلب موارد یخچال های قدیمی بیشتر استفاده شده و به علاوه، مدل های قدیمی تر برق بیشتری مصرف می کنند و فاقد تکنولوژی و امکانات جدید هستند. توصیه می شود از خرید یخچال های قدیمی تر صرف نظر کنید و مدل های جدید را در اولویت خود قرار دهید.
بوی یخچال: توجه داشته باشید که از یخچال بوی بدی ساطع نشود زیرا از بین بردن آن کار دشواری است.
سیستم خنک کننده و سرما دهی یخچال: معمولا یخچال ها از صفر تا ۳۸ درجه فارنهایت درجه بندی می شوند که پیش از خرید حتما سیستم خنک کننده و سرما دهی یخچال را بررسی کنید.
عدم برفک زدن یخچال: تمیز کردن برفک یخچال کار بسیار سختی بوده و حتما در هنگام خرید از عدم برفک زدن یخچال اطمینان حاصل کنید. یخچال های قدیمی معمولا فاقد سیستم برفک زدایی بوده و به همین دلیل بهتر است که به سراغ نسخه های جدیدتر و نوفراست بروید. البته در برخی از موارد به دلیل نقض تایمر و ترمودیسک، این سیستم به خوبی کار نمی کند که پیش از خرید باید آن را بررسی کرد.
سالم بودن درب: خنک نگهداشتن مواد غذایی و عملکرد موتور با سالم بودن درب ارتباط مستقیم دارد و برای آزمایش سالم بودن آن ها، یک کاغذ را بین یخچال و درب بسته قرار داده و در صورتی که کاغذ به راحتی به بیرون کشیده شد، می توان مطمئن بود که لاستیک های دور درب نیاز به تعویض دارند.
بررسی عایق بندی درب: همان طور که گفته شد، کارایی بالا یخچال به عایق بندی و سالم بودن درب مربوط است.امکان سوراخ شدن لاستیک های دو درب یخچال به مرور زمان وجود دارد که در واقع خاصیت عایق بودن را از دست می دهد. در صورت ایجاد فاصله بین درب و بدنه، هوای سرد از یخچال خارج شده و به علاوه مصرف انرژی نیز بالا می رود. در نتیجه پیش از خرید بررسی های لازم را انجام دهید.
رنگ یخچال: گاهی اوقات مدل مورد نظر خود را پیدا کرده اما رنگ آن با وسایل شما هماهنگی ندارد، در این صورت می توان گزینه رنگ کردن یخچال را انتخاب کرد که البته پیش از آن باید از امکان رنگ شدن و هزینه های آن پرس و جو کرد.
جهت باز شدن درب: اگر جهت باز شدن درب یخچال با منزل شما همخوانی ندارد، می توان جهت آن را عوض کرد اگرچه پیش از این کار، حتما از یک کارشناس مشاوره بگیرید.
منبع :ایتنا