سردار آزمون: دِروسی قلب بزرگی دارد
سردار آزمون: دِروسی قلب بزرگی دارد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ اس رم گفت: دنیله دروسی بسیار خشن بود اما به عنوان بازیکن قلب بزرگی داشت. او در مربیگری هم همان طور است.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ دیدار تیم‌های فوتبال آاس رم و فروزینونه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا شب گذشته با برتری سه بر صفر جالوروسی به پایان رسید و سردا..

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ اس رم گفت: دنیله دروسی بسیار خشن بود اما به عنوان بازیکن قلب بزرگی داشت. او در مربیگری هم همان طور است.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ دیدار تیم‌های فوتبال آاس رم و فروزینونه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا شب گذشته با برتری سه بر صفر جالوروسی به پایان رسید و سردار آزمون مهاجم ایرانی آ اس رم موفق شد در این دیدار گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

به نقل از ایرنا آزمون در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی بود، به خصوص در نیمه اول. کادر فنی در رختکن تغییر تاکتیک داد و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. گلزنی کار من است و من از این پیروزی خوشحالم.

وی در خصوص عذرخواهی‌اش از هواداران فروزینونه پس از گلزنی، اظهار کرد: هواداران حریف از نوع خوشحالی بعد از گل هویسن ناراحت شده بودند و بعد از آن بازیکنان فروزینونه به ما این موضوع را فهماندند و من خواستم عذرخواهی کنم. احترام در فوتبال مهم‌ترین چیز است. ما همکار و دوست هستیم. در زمین بازی سخت است، اما این درست است که به یکدیگر احترام بگذاریم.

مهاجم ایرانی آ اس رم در خصوص مربیگری دنیله دروسی گفت: وقتی کوچک و هوادار رم بودم، همیشه مسابقات بزرگ را دنبال می‌کردم، چون در ایران فقط بازی‌های بزرگ را پخش می‌کردند. دروسی بسیار خشن بود اما به عنوان بازیکن قلب بزرگی داشت. او در مربیگری هم همان طور است. او خیلی به ما کمک می‌کند و انگیزه زیادی به ما می‌دهد.

آزمون در پایان عنوان کرد: قبل از رفتن می‌خواهم از ژوزه مورینیو به خاطر هر کاری که برای رم و ما بازیکنان انجام داد، تشکر کنم. امیدوارم اکنون با دروسی بهتر عمل کنیم.

۲۵۷ ۲۵۱