دورکاری کارمندان زوم تمام شد!
دورکاری کارمندان زوم تمام شد!

سخنگوی زوم اعلام کرد کارمندانی که در نزدیکی دفتر این شرکت زندگی می‌کنند، باید دو روز در هفته در محل کار حاضر شوند. مدل “کار ترکیبی”، موثرترین مدل برای زوم است زیرا این شرکت در موقعیت بهتری برای استفاده از فناوری‌های خود و ادامه نوآوری و حمایت از مشتریان جهانی قرار دارد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، نرم ..

ست نیوز
دورکاری کارمندان زوم تمام شد!
سخنگوی زوم اعلام کرد کارمندانی که در نزدیکی دفتر این شرکت زندگی می‌کنند، باید دو روز در هفته در محل کار حاضر شوند. مدل "کار ترکیبی"، موثرترین مدل برای زوم است زیرا این شرکت در موقعیت بهتری برای استفاده از فناوری‌های خود و ادامه نوآوری و حمایت از مشتریان جهانی قرار دارد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، نرم افزار کنفرانس ویدئویی زوم، در دوران پاندمی کووید ۱۹ که کل صنایع را وادار کرد، به ارتباطات مجازی روی بیاورند، موفقیت زیادی تجربه کرد و از آن زمان، شرکت‌های مختلف نظیر آمازون و بلک راک، مدت زمانی که کارمندانشان باید در این سایت سپری کنند را افزایش داده‌اند.
با این حال، بسیاری از دفاتر تقریبا بلااستفاده مانده‌اند و نشانه‌هایی وجود دارد که بعضی از مشاغل ممکن است دورکار بمانند. طبق آمار شرکت تحلیل اشغال محل کار Basking.io، دفاتر در قسمت شمال شرقی آمریکا در نیمه اول سال، حداکثر ۲۴ درصد از ظرفیتشان استفاده شد. درخواست برای مشاغل دورکاری هم در بسیاری از شهرها، افزایش پیدا کرده است.
زوم برای حفظ رشد در جهان پساکرونا، به سختی تلاش می‌کند. هر چند قیمت سهام این شرکت از مارس تا اکتبر سال ۲۰۲۰، چهار برابر شد اما ارزش سهام این شرکت در مقایسه با سطح پیش از پاندمی، افت کرده است.
زوم در تلاش برای برانگیختن رشد، مشغول طراحی مجموعه ابزارهای نرم افزاری شامل محصولات همکاری درون اداری، برای کسب و کارهای بزرگ است. این شرکت در استارتاپ آنتروپیک سرمایه گذاری کرده تا هوش مصنوعی در نرم افزار این شرکت برای درخواستهای مدیریت و سرویس خودکار مشتری، استفاده شود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، اریک یوان، مدیرعامل زوم در کنفرانس اعلام درآمدهای مالی در ماه مه گفته بود: در حالی که بسیاری از مدیران عامل، می‌خواهند کارمندان پنج روز در هفته در محل کار حاضر شود، تصور می‌کنم کار ترکیبی همچنان ماندگار می‌شود.منبع :ایتنا