دستگاه پد‌مانند اپل، آیفون آکبند را آپدیت می‌کند!
دستگاه پد‌مانند اپل، آیفون آکبند را آپدیت می‌کند!

اگر در چند سال گذشته یک آیفون جدید خریداری کرده‌اید، احتمالاٌ به محض خارج کردن از جعبه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به شما ارائه شده است. بلومبرگ گزارش داده است که اپل به زودی سیستم جدیدی را برای بهبود این تجربه راه‌اندازی خواهد کرد که برای آیفون‌ها این امکان را فراهم می‌آورد که بدون خارج کردن از جعبه،..

ست نیوز
دستگاه پد‌مانند اپل، آیفون آکبند را آپدیت می‌کند! اگر در چند سال گذشته یک آیفون جدید خریداری کرده‌اید، احتمالاٌ به محض خارج کردن از جعبه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به شما ارائه شده است. بلومبرگ گزارش داده است که اپل به زودی سیستم جدیدی را برای بهبود این تجربه راه‌اندازی خواهد کرد که برای آیفون‌ها این امکان را فراهم می‌آورد که بدون خارج کردن از جعبه، به صورت بیسیم، به‌روز شوند.
به گزارش ایتنا و به نقل از ۹to5Mac، هنگامی که آیفون ۱۵ در سال جاری عرضه شد، اپل مجبور شد برای رفع مشکلات عمده در طی فرآیند انتقال آیفون به آیفون در حین نصب، یک به‌روزرسانی یک‌روزه را منتشر کند. این به‌روزرسانی در طول مراحل تنظیمات اولیه آیفون ۱۵ ارائه می‌شد، اما اینکه مجبور باشید گوشی جدید خود را قبل از استفاده از آن به‌روزرسانی کنید تجربه ایده‌آلی نیست.
مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گزارش می‌دهد که اپل راه‌حلی برای این مشکل دارد. طبق گزارش‌ها، این شرکت «دستگاهی انحصاری شبیه پد» را توسعه داده است که می‌تواند آیفون را در حالی که هنوز در جعبه است روشن و به‌روزرسانی کند.
update iPhone firmware while still sealed
وی اینگونه توضیح داد:
اپل در حال برنامه‌ریزی سیستم جدیدی برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود است که نرم‌افزار آیفون‌ها را قبل از فروش به‌روزرسانی می‌کند. این شرکت یک دستگاه پد مانند اختصاصی ساخته است که هر فروشگاه می‌تواند جعبه‌های آیفون را روی آن قرار دهد. سپس آن سیستم می‌تواند آیفون را به‌صورت وایرلس روشن کند، نرم‌افزار آن را به‌روزرسانی کند و سپس آن را خاموش کند – همه اینها بدون اینکه بسته‌بندی گوشی باز شود. این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال عرضه این محصول را برای فروشگاه‌های خود آغاز کند.
در حال حاضر آیفون‌ها از کارخانه با هر بیلد iOS در زمان ساختشان موجود بوده است عرضه می‌شوند. این بدان معناست که میلیون‌ها آیفون با نسخه‌های iOS عرضه می‌شوند که تا زمانی که گوشی به دست مشتری می‌رسد چندین به‌روزرسانی عقب افتاده است.
این یک بهبود تکنولوژیکی بسیار چشمگیر است و شنیدن اینکه کارمندان اپل استور در مورد آن در اواخر امسال چه فکر می‌کنند جالب خواهد بود.
منبع :ایتنا