درخواست آقاتهرانی برای حضور حزب‌اللهی‌ها و اصولگرایان در لیست تهران/ گفت‌وگوی تمدن‌های خاتمی خوب بود
درخواست آقاتهرانی برای حضور حزب‌اللهی‌ها و اصولگرایان در لیست تهران/ گفت‌وگوی تمدن‌های خاتمی خوب بود

عضو جبهه پایداری گفت: نظر ما این است که همه بتوانیم به یک وحدت دست پیدا کنیم و به هر میزان که می‌توانیم مشارکت را افزایش دهیم.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز، مرتضی آقاتهرانی عضو جبهه پایداری، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در انتخابات فارغ از اینکه به چه نامزدی رای می‌دهیم، ایجاد ش..

عضو جبهه پایداری گفت: نظر ما این است که همه بتوانیم به یک وحدت دست پیدا کنیم و به هر میزان که می‌توانیم مشارکت را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز، مرتضی آقاتهرانی عضو جبهه پایداری، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در انتخابات فارغ از اینکه به چه نامزدی رای می‌دهیم، ایجاد شور انتخاباتی اهمیت دارد و این شور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

آنگونه که فارس روایت کرده، عضو جبهه پایداری افزود: بنای ما در جبهه پایداری این بوده و هست که پیش از ثبت نام افراد مختلف برای انتخابات مجلس، افرادی که از صلاحیت آن‌ها اطمینان داشتیم و مطمئن بودیم که می‌توانند در مجلس فعال باشند و کار را به پیش ببرند، شناسایی کرده و از آن‌ها برای ثبت نام دعوت کنیم.

آقاتهرانی عنوان کرد: پس از این کار اعلام کردیم که هر کس می‌خواهد با ما همراهی کند، سپس اعلام کردیم که سایت ما برای ثبت نام افراد واجد شرایط باز است و آن‌ها می‌توانند رزومه خود را ارائه کند. البته برخی افراد شناخته شده لزوماً نیاز به ارائه رزومه نداشتند و افراد کمتر شناخته شده رزومه خود را ارائه کردند.وی ادامه داد: در این میان افراد شناخته شده نیاز به بررسی چندانی نداشتند ولی افرادی که باید از آن‌ها مصاحبه اخذ می‌شد را دعوت کردیم. از میان این افراد، تعدادی انتخاب شدند.

عضو جبهه پایداری تاکید کرد: نظر ما این است که همه بتوانیم به یک وحدت دست پیدا کنیم و به هر میزان که می‌توانیم مشارکت را افزایش دهیم. به نحوی که در تهران یک لیست ۳۰ نفره مشتمل بر همه گروه‌های حزب‌اللهی و اصولگرا تهیه شود بسیار مطلوب است. ممکن است در این لیست یک یا ۱۰ نفر از پایداری وجود داشته باشد، مهم نیست و اهمیتی ندارد.

وی افزود: اگر مقام ولایت فقیه برای ما فصل الخطاب است، ایشان فرمودند که با شور وارد شوید و باشکوه باشد. یعنی مانند ۲۲ بهمن ماه که همه گروه‌ها در آن حاضر می‌شوند نمی‌گویند که اصولگرا یا گروه دیگری بیاید.

آقاتهرانی تصریح کرد: هنگامی که این وظیفه شد به‌عنوان فردی که به انقلاب و نظام تعهد داریم و اولین فردی که در نظام قبول داریم مقام ولایت است، ایشان بطور شفاف فرمودند و ان‌شاءالله همه به آن توجه دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید وجه وحدت را پیدا کرد، افزود: هنگامی در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی موضوع گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد، همان زمان گفتم گفت‌وگوی تمدن‌ها حرف صحیح است به شرط اینکه واجد یک اصل مورد قبول همه باشد. به طور مثال، حاکمیت عقل را قبول داشته باشیم و از طریق عقل با یکدیگر گفت‌وگو کنیم. اما، اگر بنا باشد که خط و موضوعی برای وحدت نداشته باشیم آنگاه وحدت معنا پیدا نمی‌کند.

آقاتهرانی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما ادعا داریم که در اصل وجود انقلاب، مقام ولایت، قانون اساسی، اساسنامه‌های موجود و قوانین بالادستی اشتراک داریم.

۲۱۹۲۱۸