داستان جذاب هالر از شکست سرطان تا قهرمانی آفریقا
داستان جذاب هالر از شکست سرطان تا قهرمانی آفریقا

داستان جذاب هالر از شکست سرطان تا قهرمانی آفریقا ستاره دورتموند بعد از شکست بیماری سرطان موفق شد ساحل عاجل را قهرمان آفریقا کند.
خبرنگار ورزشی فارس، «لعنت به سرطان»، این متنی است که سباستین هالر، مهاجم ساحل عاجی بعد از شکست بیماری سرطان روی استوک هایش حک کرد و با این استوک ها «گل قهرمانی» کشورش در..

داستان جذاب هالر از شکست سرطان تا قهرمانی آفریقا

ستاره دورتموند بعد از شکست بیماری سرطان موفق شد ساحل عاجل را قهرمان آفریقا کند.

خبرنگار ورزشی فارس، «لعنت به سرطان»، این متنی است که سباستین هالر، مهاجم ساحل عاجی بعد از شکست بیماری سرطان روی استوک هایش حک کرد و با این استوک ها «گل قهرمانی» کشورش در جام ملت های آفریقا را به ثمر رساند.

ساحل عاجل شب گذشته در دیدار فینال جام ملت های آفریقا به مصاف نیجریه رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا سومین قهرمانی اش در قاره سیاه را جشن بگیرد.

14021123000149 Test NewPhotoFree

سباستین هالر، مهاجم دورتموند که همه فوتبالدوستان او را یک قهرمان می دانند، موفق شد سال گذشته سرطان را شکست دهد و دوباره به میادین فوتبال برگشت تا نشان دهد می تواند بعد از بازگشت از این بیماری به هر موفقیتی رسید.

هالر به تنهایی کشورش را به بام فوتبال آفریقا رساند. او ابتدا در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا مقابل کنگو گل پیروزی بخش ساحل عاجل را زد و کشورش را به فینال رساند. در بازی شب گذشته هم وقتی بازی با نتیجه تساوی یک بر یک گره خورده بود گل دوم و پیروزی بخش کشورش را به زیبایی تمام مقابل نیجریه زد تا قهرمان آفریقا شوند.

در زیر می توانید گل قهرمانی ساحل را تماشا کنید.

پایان پیام/