جواهری در آبادان؛ بازگشت اسطوره به لیگ ایران پس از ۶ سال
جواهری در آبادان؛ بازگشت اسطوره به لیگ ایران پس از ۶ سال

جواهری در آبادان؛ بازگشت اسطوره به لیگ ایران پس از ۶ سال حامد حدادی پس از ۶ سال به لیگ ایران بازگشت و قرار است برای تیم جنوبی نفت آبادان به میدان برود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر بسکتبال امسال با توجه به قدرت تیم ها و با نظر کارشناسان جذاب بود و حالا با حضور حامد حدادی قطعا جذا..

جواهری در آبادان؛ بازگشت اسطوره به لیگ ایران پس از ۶ سال

حامد حدادی پس از ۶ سال به لیگ ایران بازگشت و قرار است برای تیم جنوبی نفت آبادان به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر بسکتبال امسال با توجه به قدرت تیم ها و با نظر کارشناسان جذاب بود و حالا با حضور حامد حدادی قطعا جذاب تر خواهد شد.

اسطوره بسکتبال ایران که تابستان امسال پس از پایان جام جهانی بسکتبال از تیم ملی خداحافظی و پس از چند ماه استراحت، سرانجام لیگ ایران را برای ادامه کار انتخاب کرد.

حدادی ۳۸ ساله که طی ۶ سال گذشته در لیگ چین حضور داشت، یک بار دیگر به لیگ ایران بازگشت و قرار است برای تیم استان خود یعنی نفت آبادان به میدان برود.

ستاره ۲۱۸ سانتی متری بسکتبال ایران که مدتی را با مصدومیت آشیل پا سپری کرد و در جام جهانی هم نتوانست زیاد در میدان باشد، ظاهرا به شرایط بهتری رسیده است و باید دید با حضور نفتی‌ها چه جایگاهی را در پایان فصل کسب خواهند کرد.

اسطوره بسکتبال ایران که یک دوره نفت آبادان را در جام باشگاه های آسیا همراهی کرده بود، امسال از تیم های ذوب آهن و مهرام هم پیشنهاد داشت.

14020604000679 Test PhotoN

حماد سامری که هدایت نفتی‌ها را برعهده دارد در خصوص جذب حامد حدادی گفت: او امسال در جام جهانی با تیم ملی بازی کرد و باید با تمریناتی که دارد با تیم به هماهنگی برسد. حدادی با توجه شرایط خودش و تیم ما، یک جواهر برای ما محسوب می‌شود و عجله‌ای نداریم که زود بازی کند و صبر می‌کنیم کم کم خودش را وفق دهد و هماهنگ شود.

پایان پیام/