به‌روزرسانی ویژه مرورگر اج برای صرفه‌جویی چشمگیر در خریدهای آنلاین
به‌روزرسانی ویژه مرورگر اج برای صرفه‌جویی چشمگیر در خریدهای آنلاین

شرکت مایکروسافت در حال کار کردن بر روی یک کیف پول دیجیتالی بر روی مرورگر اج است که می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای کاربران به همراه بیاورد.
به گزارش ایتنا و به نقل از Techradar، مایکروسافت اج که یک مرورگر بر پایه کرومیوم است قرار است تا با ساختار جدید کیف پول دیجیتالی خود برای افزایش امنیتی خریدهای..

ست نیوز
به‌روزرسانی ویژه مرورگر اج برای صرفه‌جویی چشمگیر در خریدهای آنلاین شرکت مایکروسافت در حال کار کردن بر روی یک کیف پول دیجیتالی بر روی مرورگر اج است که می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای کاربران به همراه بیاورد.
به گزارش ایتنا و به نقل از Techradar، مایکروسافت اج که یک مرورگر بر پایه کرومیوم است قرار است تا با ساختار جدید کیف پول دیجیتالی خود برای افزایش امنیتی خریدهای آنلاین اقدام کند.
این قابلیت‌های امنیتی موجب می‌شوند تا کاربران بتوانند اطلاعات کارت‌های پرداخت خود مانند شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVV را در یک ساختار امن رمزنگاری شده در مرورگر اج نگهداری کنند.
این به روزرسانی جدید موجب می‌شود که این مرورگر برای خریدهای آنلاین بسیار مفید باشد و به این ترتیب اج به رقیب بسیار بزرگی برای محصولاتی مانند کیف پول اپل تبدیل خواهد شد.
Mid
این اطلاعات قرار است تا به نحوی ثبت شود که حتی خود مایکروسافت هم ابلیت مشاهده محتوای ذخیره شده را نداشته باشد و این امر موجب می‌شود که رخنه داده‌ها با سرقت اطلاعات همراه نباشد.
البته هنوز مشخص نیست که مایکروسافت قرار است تا با کدام شبکه کارت‌های اعتباری همکاری داشته باشد و اطلاعات یاد شده با هیچ شرکت یا مرکزی به اشتراک گذاشته نخواهد شد.
همچنین گفته می‌شود که این قابلیت برار است تا با برنامه‌های یافتن کوپن تخفیف مشهور مانند افزونه Honey نیز سازگار باشد تا بتوان از بالاترین حد مزایای خرید اینترنتی استفاده کرد.
به این ترتیب ممکن است شاهد موجی از مهاجرت از مرورگرهای محبوبی مانند گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس به مایکروسافت اج باشیم که این امر می‌تواند مایکروسافت را در این رقابت، سرانجام به توفیقی چشمگیر برساند.منبع : ایتنا