بهترین اپ‌های رایگان برای استریم فیلم در محصولات اپل + لینک دانلود
بهترین اپ‌های رایگان برای استریم فیلم در محصولات اپل + لینک دانلود

با وجود تعداد بی‌شمار سرویس‌های استریمینگ گران‌قیمت موجود در بازار، اما خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه رایگان وجود دارد که می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را به صورت اینترنتی تماشا کنید.
اگر می‌خواهید برخی از آنها را کشف کنید، در این مطلب ایتنا به نقل از بی‌جی‌آر بهترین اپ‌های ..

ست نیوز
بهترین اپ‌های رایگان برای استریم فیلم در محصولات اپل + لینک دانلود با وجود تعداد بی‌شمار سرویس‌های استریمینگ گران‌قیمت موجود در بازار، اما خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه رایگان وجود دارد که می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را به صورت اینترنتی تماشا کنید.
اگر می‌خواهید برخی از آنها را کشف کنید، در این مطلب ایتنا به نقل از بی‌جی‌آر بهترین اپ‌های رایگان برای استریم فیلم در آیفون را مختصراٌ مرور خواهیم کرد.
۱٫ توبی (Tubi) – تماشای فیلم و نمایش‌های تلویزیونی
توبی یکی از بهترین اپ‌های رایگان برای پخش فیلم در آیفون، آیپد و حتی Apple TV است. این اپ هزاران فیلم و سریال تلویزیونی موفق دارد و ۱۰۰% قانونی است. نیازی به کارت اعتباری یا اشتراک ندارد، اما نکته مهم این است که آگهی پخش می‌کند که هر از گاهی تجربه تماشای شما را مختل می‌کند.
لینک دانلود Tubi در اپ استور
۲٫ پاپ‌کورن‌فلیکس – فیلم و تلویزیون
Popcornflix «صدها و صدها» فیلم بلند و نمایش‌های تلویزیونی را در آیفون و آیپد ارائه می‌دهد. این اپ که یکی از بهترین اپ‌های رایگان برای پخش فیلم در تلفن هوشمند به شمار می‌رود، مرور و انتخاب فیلم‌ها، از جمله عناوین مستقل، را بسیار آسان می‌کند. این اپ نیازی به اشتراک ندارد و محدودیتی برای تماشای تعداد فیلم وجود ندارد.
دانلود Popcornflix از اپ استور
۳٫ وودو – فیلم و تلویزیون
Vudu یک اپ دیگر برای کسانی است که از تماشای رایگان فیلم و برنامه های تلویزیونی لذت می‌برند. این پلتفرم همچنین گزینه‌هایی برای اجاره یا خرید محتوا ارائه می‌دهد، اما اگر با تماشای تبلیغات موافق هستید، می‌توانید دسته رایگان آنها را بررسی کنید تا هزاران عنوان برای تماشای بدون اشتراک پیدا کنید.
دانلود Vudu از اپ استور
Crackle
۴٫ کرکل – فیلم و تلویزیون
Crackle نیز فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و نسخه‌های اصلی را در دستگاه‌های مورد علاقه شما ارائه می‌دهد. با راه‌اندازی یک حساب کاربری رایگان برای دیدن آگهی‌های کمتر، می‌توانید یک فیلم را در آیفون‌تان شروع کنید و در هر دستگاهی از جایی که تماشا را متوقف کردید ادامه دهید. می‌توانید ژانرها را فیلتر نموده و یک لیست تماشای بعداً (Watch Later) بدون نیاز به پرداخت هیچ پولی ایجاد کنید.
دانلود Crackle از اپ استور
۵٫ کانال روکو
Roku، که در حال حاضر روی به موفقتی رساندن تجربه تلویزیون هوشمند اختصاصی خودش تمرکز کرده است، یکی از بهترین اپ‌های رایگان را برای پخش فیلم در آیفون شما با The Roku Channel ارائه می‌دهد. در پایین این اپ می‌توانید تمام فیلم‌های رایگانی که این برنامه ارائه می‌دهد را بیابید. علاوه بر این، می‌توانید در بخش پخش زنده تلویزیونی از کانال‌هایی که در تمام روز فیلم پخش می‌کنند نیز استفاده کنید.
دانلود کانال روکو در اپ استور
منبع :ایتنا