اپل ویژن‌ پرو به جراحان قدرت فوق‌بشری می‌دهد
اپل ویژن‌ پرو به جراحان قدرت فوق‌بشری می‌دهد

در گزارشی که در این باره منتشر کرد، به‌نقل از دکتر رافائل گروسمن، جراح عمومی باسابقه در جراحی رباتیک، می‌نویسد که «ویژن پرو» اپل این ظرفیت را دارد که در زمان عمل جراحی بسیار سودمند باشد. دکتر گروسمن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «دبلیوام‌تی‌دبلیو» با تمجید از قابلیت‌های این محصول جدید اپل گفت: «ویژن ..

ست نیوز
اپل ویژن‌ پرو به جراحان قدرت فوق‌بشری می‌دهد
در گزارشی که در این باره منتشر کرد، به‌نقل از دکتر رافائل گروسمن، جراح عمومی باسابقه در جراحی رباتیک، می‌نویسد که «ویژن پرو» اپل این ظرفیت را دارد که در زمان عمل جراحی بسیار سودمند باشد. دکتر گروسمن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «دبلیوام‌تی‌دبلیو» با تمجید از قابلیت‌های این محصول جدید اپل گفت: «ویژن پرو اپل به‌خصوص زمانی که اطلاعات پزشکی برای بقای بیمار بسیار مهم و حیاتی است بسیار عالی کار می‌کند.»
او افزود: «شما در اتاق عمل در حال گرد‌آوری داده‌های واقعیت ترکیبی هستید و این به شما کمک می‌کند این کار را هم‌زمان و هماهنگ انجام دهید.»
او اضافه کرد: «نیازی نیست سرتان را بچرخانید تا ببینید رایانه را کجا می‌توانید بیاورید.» او در ادامه گفت: «این چیزی است که ما آن را محاسبات سه‌بعدی می‌نامیم.»
107251388 1686001936995 gettyimages 1496190487 0j5a0643 ukf4zd5i
این جراح همچنین امیدوار است که هدست جدید اپل با انتقال داده‌ها، یادداشت‌ها، و نمایشگرها از دستگاه‌های پزشکی دیگر به نمایشگر مجازی، فناوری موجود را پیشرفت دهد و بهبود بخشد.
اپل اوایل ماه ژوئن از هدست «ویژن پرو» رونمایی کرد. این هدست دنیای دیجیتال را به‌طور یکپارچه با دنیای واقعی اطراف ما ترکیب و هماهنگ می‌کند. عرضه اپل ویژن پرو در اوایل سال آینده در آمریکا آغاز خواهد شد و به قیمت ۳۴۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.
ویژن پرو یک رابط کاربری کاملا سه‌بعدی دارد که با چشم و دست و صدای کاربر می‌توان آن را کنترل کرد.
منبع:‌ ایندیپندنتمنبع :ایتنا