امکان تولید مستقیم تصاویر با هوش مصنوعی از نوار جستجو فراهم می‌شود
امکان تولید مستقیم تصاویر با هوش مصنوعی از نوار جستجو فراهم می‌شود

تجربه مولد جستجو (SGE) در گوگل اکنون می‌تواند با استفاده از اطلاعاتی که کاربر مستقیماً در نوار جستجو وارد می‌کند تصاویر هوش مصنوعی ایجاد کند.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون می‌توانید یک ایده تصویری را تایپ کنید و هوش مصنوعی مولد تصاویر را بر اساس اطلاعات داده شده تولید می‌کند و به نمایش ..

ست نیوز
امکان تولید مستقیم تصاویر با هوش مصنوعی از نوار جستجو فراهم می‌شود تجربه مولد جستجو (SGE) در گوگل اکنون می‌تواند با استفاده از اطلاعاتی که کاربر مستقیماً در نوار جستجو وارد می‌کند تصاویر هوش مصنوعی ایجاد کند.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون می‌توانید یک ایده تصویری را تایپ کنید و هوش مصنوعی مولد تصاویر را بر اساس اطلاعات داده شده تولید می‌کند و به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال، گوگل اعلام کرد که می‌توانید «تصویر فوتورئالیستی از یک خوکچه هندی را که کلاه سرآشپزی بر سر دارد و در حال پختن صبحانه در جنگل، بیکن کباب می‌کند» جستجو کنید تا این هوش مصنوعی چندین تصویر از صحنه موردنظرتان ایجاد کند.
بعد از اینکه تصویر مورد پسندتان را پیدا کردید، می‌توانید آن را انتخاب کنید و به هوش مصنوعی دستورالعمل‌های بیشتری بدهید تا عکس را مطابق با نیازهای شما تنظیم کند. مثلاٌ در مورد تصویر خوکچه فوق‌الذکر، می‌توانید به هوش مصنوعی بگویید که آنچه را در حال پختن است تنظیم کند یا مثلاً رنگ آسمان را تغییر دهد.
هنگام جستجوی ایده در برگه Google Images، اکنون گزینه‌ای برای نمایش تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در میان نتایج وجود خواهد داشت. این شرکت توضیح داد که اگر به دنبال ایده‌ای مثلاٌ برای «چیدمان میز هالووین مینیمالیستی» هستید، هوش‌مصنوعی نمونه‌هایی را برای شما ایجاد می‌کند. با این حال، گوگل اشاره کرد که تمام تصاویر ایجاد شده با استفاده از این تکنیک دارای ابرداده‌ها و واترمارک‌های تعبیه شده برای تشخیص آنها از تصاویر واقعی خواهند بود.
Google Now Lets You Generate AI Images
یک روش دیگر برای الهام گرفتن
همراهی با تولید تصویر هوش مصنوعی گوگل راهی جدید برای الهام گرفتن از نوشتن وجود دارد. اگر در برنامه SGE هستید، می‌توانید به پیش‌نویس‌های آماده دسترسی داشته باشید تا در ایجاد ایده به شما کمک شود. برای توضیح نحوه کاربرد این قابلیت، گوگل از مثال شخصی استفاده کرد که برای یافتن پیمانکارانی تحقیق می‌کرد که می‌خواستند گاراژ خود را به یک دفتر تبدیل کنند. این شرکت اظهار داشت که این فرد فرضی می‌تواند تایپ کند، «یادداشتی برای یک پیمانکار بنویس که دنبال یک مظنه می‌گردد تا گاراژ من را به یک دفتر کار خانگی تبدیل کند»، و هوش مصنوعی پیش‌نویسی را برای آن شخص بنویسد تا از آن به عنوان الهام‌بخش استفاده کند.
پس از نوشتن پیش‌نویس، فرد می‌تواند چند گزینه ویرایش را انتخاب کند. گزینه‌های موجود در حال حاضر می‌توانند پیش‌نویس را کوتاه، طولانی‌تر یا معمولی‌تر کنند. بعد از اینکه از کاری که هوش مصنوعی با پیش‌نویس انجام داده راضی شدند، می‌توانند آن را به Google Docs یا جیمیل صادر (اکسپورت) کنند، و در آنجا می‌توانند وارد آن شده و خودشان آن را ویرایش کنند.
در حال حاضر، برنامه SGE که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌هایی مانند تصاویر و ویدیوهای دارای هوش مصنوعی را می‌دهد، فقط برای تعداد محدودی از کاربران در ایالات متحده، هند و ژاپن در دسترس است. حتی محدودیت‌های بیشتری برای استفاده از قابلیت‌های تولید تصویر وجود دارد، زیرا محدود به دارندگان ۱۸ سال یا بالاتر حساب گوگل ایالات‌متحده است.
منبع :ایتنا