اعتصاب هافبک استقلال، راز دلخوری بازیکنی که وعده غذایی نداشت!
اعتصاب هافبک استقلال، راز دلخوری بازیکنی که وعده غذایی نداشت!

امید حامدی فر که در روزهای اخیر تلاش کرده تا مشکلش بر سر اصلاح مبلغ قرارداد با استقلال را حل کند، به دلیل عدم حل این موضوع، محل تمرین تیم را ترک کرد.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ پس از دیدار استقلال و صنعت نفت که با پیروزی آبی ها همراه شد، صحبت های هافبک جوان این تیم باعث تعجب همگان شد. جایی که حامد..

امید حامدی فر که در روزهای اخیر تلاش کرده تا مشکلش بر سر اصلاح مبلغ قرارداد با استقلال را حل کند، به دلیل عدم حل این موضوع، محل تمرین تیم را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ پس از دیدار استقلال و صنعت نفت که با پیروزی آبی ها همراه شد، صحبت های هافبک جوان این تیم باعث تعجب همگان شد. جایی که حامدی فر خطاب به خبرنگاران گفت: «در ۶ ماه گذشته خانه نداشتم، در خانه یکی از دوستانم و در یک اتاق بودم و وعده غذایی نداشتم که بخورم. دیگر هیچ پولی در کارتم نیست. برای اینکه زندگی‌ام را بچرخانم و یک وعده غذایی داشته باشم، پول ندارم.»

این بازیکن طی ماه های اخیر و به صورت کاملا ناخواسته در کانون توجهات قرار گرفته است. از جدایی این بازیکن در تابستان که به صورت رسمی توسط باشگاه استقلال نیز اعلام شد تا بازگشت به تیم و برخورد استوک هایش به صورت یامگا و حالا صحبت هایش در میکسدزون استادیوم سبب شده تا حامدی فر یک بار دیگر به سوژه رسانه ها تبدیل شود.

برای مرور داستان های حامدی فر و استقلال باید ابتدا به فصل قبل گریزی زد. جایی که او پیش از انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی آبی ها و با مشاوره آجورلو با منصوریان به تیم آمد و تا پایان نیم فصل نیز نتوانست برای تیمش به میدان برود تا جایی که او در پی جدایی از تیم بود که با مخالفت های ساپینتو در تیم ماندگار شد و ناگهان در دیدار حساس مقابل سپاهان در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت.

به نقل از ورزش سه با جدایی ساپینتو و آمدن نکونام، شایعات پیرامون جدایی حامدی فر نیز افزایش یافت و حتی رسانه رسمی استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که این بازیکن با تأیید نکونام، از تیم جدا شده است ولی در ادامه به دلیل کمبود بازیکن، او دوباره به تمرینات فراخوانده شد و در نهایت نیز در جمع آبی ها ماندگار شد.

اما برخورد استوک های حامدی فر با صورت یامگا و مصدومیت ستاره تیم از ناحیه چشم و از دست دادن فصل، باعث شد تا یک بار دیگر این بازیکن در کانون توجهات قرار بگیرد. البته این بار موضوع با دفعات قبل متفاوت بود و این بازیکن مورد هجمه شدیدی از سوی هواداران قرار گرفت و خود او نیز روز گذشته در میکسدزون استادیوم آزادی به فحاشی هایی که به خانواده اش شده، اشاره کرد.

حامدی فر که به گفته نزدیکان و هم بازی هایش در هفته های اخیر به دلیل ناراحتی ناشی از مصدومیت یامگا روزهای سختی را سپری کرده، در چند روز گذشته برای اصلاح قراردادش به ساختمان باشگاه استقلال مراجعه کرد ولی هر بار بدون نتیجه آنجا را ترک کرد تا از این بابت نیز وضعیت عجیبی را سپری کند.

داستان قرارداد حامدی فر بدین صورت است که قبل از قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست خروج، قرارداد او با آبی ها ۹ میلیارد تومان بود و پس از بازگشت دوباره به تیم، مدیران به وی اعلام کردند که قراردادش باید به شکل قابل توجهی کاهش یافته و به یک و نیم میلیارد تومان برسد. ضمن اینکه در پایان نیم فصل چنانچه نکونام از عملکرد او راضی باشد، قراردادش به چهار میلیارد برسد و در غیر اینصورت می تواند از تیم جدا شود.

حالا این بازیکن در جلساتی که با مدیران استقلال داشته، خواستار افزایش مبلغ قراردادش بوده ولی آبی ها به وی اعلام کرده اند که طبق توافق ابتدای فصل، مبلغ قرارداد وی نهایتا به همان رقم چهار میلیاردی می رسد اما حامدی فر خواستار مبلغی دو برابر توافق انجام شده است و همین موضوع به محل اختلاف طرفین تبدیل شده است.

هافبک جوان استقلال روز گذشته در میکسدزون استادیوم آزادی به این موضوع اشاره کرد و خواستار اصلاح قراردادش شد ولی از آنجایی که اتفاقی در این خصوص رخ نداده، او امروز محل تمرین تیم را ترک کرد. حامدی‌فر صبح امروز در محل تمرین آبی‌ها حضور یافت و اعلام کرد که تا حل نشدن مشکلش دیگر در تمرینات حضور نخواهد یافت و پس از آن بدون انجام تمرین، کمپ ناصر حجازی را ترک کرد. باید دید بالاخره وضعیت این بازیکن چه خواهد کرد.

۲۵۷ ۲۵۱