بر اساس اعلام کمیته ملی نظارت بر کارزار و هزینههای انتخاباتی فرانسه (CNCCFP)، استفاده از تیک آبی در توئیتر نوعی «تبلیغات حمایتشده» در نظر گرفته میشود.
به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، قانون انتخابات فرانسه کاندیداها را از هرگونه تبلیغات تجاری در مطبوعات یا هر وسیله ارتباط جمعی از شش ماه پیش ا..
ست نیوز
بر اساس اعلام کمیته ملی نظارت بر کارزار و هزینههای انتخاباتی فرانسه (CNCCFP)، استفاده از تیک آبی در توئیتر نوعی «تبلیغات حمایتشده» در نظر گرفته میشود.
به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، قانون انتخابات فرانسه کاندیداها را از هرگونه تبلیغات تجاری در مطبوعات یا هر وسیله ارتباط جمعی از شش ماه پیش از انتخابات منع میکند.
مقامهای کمیته ملی نظارت بر کارزار و هزینههای انتخاباتی فرانسه بر این نظرند که استفاده از تیک آبی توسط کاربران توئیتر به دیده شدن توئیتهایشان بیش از دیگران کمک میکند.
به گفته آنها، «این اشتراک پولی، با توجه به عملکرد و هدف خود، روش جدیدی برای حمایت از تبلیغات است.»
تیک آبی پیشتر صحت یک حساب کاربری در توئیتر را تأیید میکرد و به طور گسترده توسط شخصیتهای سیاسی، نهادها، رسانهها و افراد مشهور استفاده میشد.
از زمانی که ایلان ماسک به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان توییتر را خرید، کاربران برای گرفتن چک مارکهای آبیرنگی باید ماهانه مبلغی را به توئیتر پرداخت کنند.منبع :ایتنا