آرزوی لیگ برتری‌ها؛ رسیدن به رکورد نکونام
آرزوی لیگ برتری‌ها؛ رسیدن به رکورد نکونام

در میان تیم‌های لیگ برتر توانسته استقلال از هفته سوم شکست نخورده و یک تیم متفاوت در این فصل بوده است.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ استقلالی‌ها کار خود در لیگ بیست‌وسوم را با برد ۳گله مقابل صنعت‌نفت آبادان آغاز کردند و بعد از آن موفق شدند برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی برسند. شاگردان جواد نکونام در ..

در میان تیم‌های لیگ برتر توانسته استقلال از هفته سوم شکست نخورده و یک تیم متفاوت در این فصل بوده است.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ استقلالی‌ها کار خود در لیگ بیست‌وسوم را با برد ۳گله مقابل صنعت‌نفت آبادان آغاز کردند و بعد از آن موفق شدند برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی برسند. شاگردان جواد نکونام در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل، در هفته سوم با یک گل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر سپاهان شکست خوردند که این باخت، اولین و آخرین شکست آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری محسوب می‌شود. بعد از شکست مقابل سپاهان، آبی‌پوشان موفق به کسب ۸ برد و ۵ تساوی شده‌اند و توانسته‌اند ۱۳ هفته پیاپی در لیگ بیست‌وسوم بدون شکست باشند که رکوردی کم‌نظیر و جالب‌توجه محسوب می‌شود.
به نقل از ورزش سه در این مسیر ذوب آهن تحت هدایت محمد ربیعی تعقیب کننده تیم نکونام بود و این در شرایطی بود که، ذوبی‌ها خیلی زود با قبول شکست مقابل ملوان، آمار خوب خود را از دست دادند تا آبی پوشان پایتخت نشین در این مسیر تنها باشند.
البته استقلال همچنان دو تیم را در دورترین فاصله با خود می‌بیند که در صدد حفظ رکورد شکست ناپذیری هستند. گل گهر بعد از اینکه در هفته دوازدهم مقابل تراکتور شکست خورد، در طی ۶ بازی ۳ برد و ۳ تساوی ثبت کرده و از شکست دوری کرده است. آلومینیوم نیز در این مسیر با شکست دادن سپاهان و پرسپولیس، آخرین ۶ دیدار قبل خود شکست خورده‌ بود و از این حیث رقیب استقلال هستند. تراکتور تبریز هم که این هفته به‌واسطه لغو دیدارش مقابل سپاهان، استراحت داشت، در ۵ بازی اخیر خود در لیگ بیست‌وسوم متحمل شکست نشده و از حیث شکست‌ناپذیری در بازی‌های متوالی بعد از استقلال تهران، گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، چهارمین تیم برتر لیگ محسوب می‌شود.

۲۵۷ ۲۵۱