آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر چند وقت یک‌بار گزارشی از ضریب نفوذ اینترنت ثابت و سیار و تلفن همراه در کشور منتشر می‌کند. در گزارشی که به تازگی توسط این سازمان منتشر شده، به بررسی وضعیت اینترنت ثابت و سیار و همینطور آمار مربوط به حوزه تلفن همراه، شرکت پست و وضعیت شبکه ارتباطی کشور پرداخته ..

ست نیوز
آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر چند وقت یک‌بار گزارشی از ضریب نفوذ اینترنت ثابت و سیار و تلفن همراه در کشور منتشر می‌کند. در گزارشی که به تازگی توسط این سازمان منتشر شده، به بررسی وضعیت اینترنت ثابت و سیار و همینطور آمار مربوط به حوزه تلفن همراه، شرکت پست و وضعیت شبکه ارتباطی کشور پرداخته شده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق این اطلاعات، در گزارش مربوط به سه ماه نخست ۱۴۰۱، تعداد مشترکین اینترنت پهن‌باند ثابت در کشور بیش از ۱۱ میلیون نفر بود که ضریب نفوذ این فناوری را به بیش از ۱۳ درصد می‌رساند. اما در گزارش جدید، تعداد مشترکان اینترنت ثابت به ۱۰ میلیون و ۹۷۹ هزار مشترک با ضریب نفوذ ۱۲.۹۶ درصد رسیده است. آمارها همچنین نشان می‌دهد اینترنت ثابت کشور با کاهش مشترک رو به رو شده است.
بخش اینترنت سیار البته با رشد همراه بوده است. طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اکنون ضریب نفوذ اینترنت سیار در کشور به بیش از ۱۲۰ درصد و تعداد مشترکین به بیش از ۱۰۱ میلیون مشترک رسیده که نشان می دهد حدود ۳ میلیون مشترک به تعداد مشترکان ایننرت سیار اضافه شده است.منبع :ایتنا