ترفند صداوسیما برای تبلیغ در دربی مادرید
ترفند صداوسیما برای تبلیغ در دربی مادرید

صداوسیما در جریان دیدارهای اروپایی از روش جدیدی برای تبلیغ استفاده کرده است.
به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ اتلتیکومادرید و رئال مادرید شب گذشته برگزارکننده دربی مادرید بودند که این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.
این مسابقه از شبکه ورزش پخش شد و صداوسیما در اقدامی متفاوت از تاب..

صداوسیما در جریان دیدارهای اروپایی از روش جدیدی برای تبلیغ استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری ست نیوز؛ اتلتیکومادرید و رئال مادرید شب گذشته برگزارکننده دربی مادرید بودند که این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

این مسابقه از شبکه ورزش پخش شد و صداوسیما در اقدامی متفاوت از تابلوهای دور زمین برای تبلیغ چند شرکت داخلی استفاده کرد که این موضوع قبلا هم انجام شده بود و این بار با شکلی جدید رقم خورد.

۲۵۸ ۲۵۸

بیشتر بخوانید
صادرات نیمه‌رسانا از ژاپن محدود می‌شود