ارسال پیامک از طریق کد پستی و انواع روش های آن (قدم به قدم)
ارسال پیامک از طریق کد پستی و انواع روش های آن (قدم به قدم)

چگونه می‌توانید ارتباطات خود را با مخاطبان بهبود داده و پیام‌های تبلیغاتی خود را به شکلی هوشمندانه و دقیق‌تر ارسال کنید؟ ارسال پیامک از طریق کد پستی یکی از روش های تبلیغات پیامکی در سامانه های پیامکی ست که ارتباط شما را بصورت محلی با مخاطبانتان ایجاد می کنند. با ما همراه شوید تا در […]

چگونه می‌توانید ارتباطات خود را با مخاطبان بهبود داده و پیام‌های تبلیغاتی خود را به شکلی هوشمندانه و دقیق‌تر ارسال کنید؟ ارسال پیامک از طریق کد پستی یکی از روش های تبلیغات پیامکی در سامانه های پیامکی ست که ارتباط شما را بصورت محلی با مخاطبانتان ایجاد می کنند.

با ما همراه شوید تا در این مقاله به بررسی استفاده از کد پستی در کمپین‌های تبلیغات پیامکی بپردازیم و چگونگی بهره‌برداری از این روش برای بهبود عملکرد تبلیغاتی‌تان را بررسی نماییم.

صندوق پستی

چرا کد پستی مهم است؟

کد پستی یک شناسه جغرافیایی دقیق است که به تسهیل و بهبود فرآیند ارسال و تحویل مرسولات کمک می‌کند. استفاده از کد پستی باعث افزایش دقت و کاهش اشتباهات در تحویل بسته‌ها شده و کارایی خدمات پستی را بالا می‌برد.

در تجارت الکترونیک، کد پستی به محاسبه دقیق هزینه و زمان ارسال کمک می‌کند. در مواقع اضطراری نیز، کد پستی به خدمات اورژانسی کمک می‌کند تا سریع‌تر به محل حادثه برسند.

در سامانه پیامکی استفاده از ارسال پیامک براساس کد پستی یک از روش ارسال پیامک بصورت محلی می باشد. شما می توانید با استفاده از امکاناتی که تحت عنوان لیست سفید در این سامانه پیامکی ارائه می شود ، به ارسال اس ام اس به بلک لیست اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید
ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری

ارسال پیامک به بلک لیست یا لیست سیاه همواره یکی از چالش های بزرگیست که تمامی کاربران سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو شده و حداقل یکبار آن را تجربه کرده اند.

بلک لیست، لیست سیاه و یا گیرنده مسدود ها در حقیقت کسانی هستند که بنا بردرخواست خود، دریافت پیامک تبلیغاتیشان را مسدود کرده و قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به این افراد وجود ندارد.

روش‌های دریافت کد پستی

برای دریافت کد پستی می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از بهترین روش ها برای دریافت کد پستی برای ارسال پیامک در سامانه پیامکی استفاده از سایت شرکت ملی پست می باشد که می توانید با مراجعه به سامانه شرکت ملی پست ایران، به راحتی کد پستی مورد نظر خود را با استفاده از قبض، شماره تلفن، یا از طریق نقشه پیدا کنید.

سایر روش های دریافت کد پستی برای محل سکونت:

  • استفاده از درگاه خدمات الکترونیک شرکت پست
  • استفاده از قبض
  • مراجعه حضوری

ارسال پیام به کد پستی

کاربرد کد پستی در پنل پیامک

ارسال پیامک بر اساس کد پستی، نوعی تبلیغات محله‌ای است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد پیام‌های خود را به ساکنان مناطق خاص ارسال کنند. با استفاده از این روش، کسب و کارهای جدید می‌تواند؛ پیامک تبلیغاتی خود را به ساکنان محله‌های اطراف ارسال نمایند.\d

بیشتر بخوانید
ایمان پاکراه کیست؟

این روش برای اطلاع‌رسانی افتتاحیه‌ها، جذب مشتریان محلی، و تبلیغ رویدادها یا تخفیف‌های خاص بسیار مؤثر است.

 

نحوه ارسال پیامک از کد پستی قدم به قدم

ارسال پیامک از طریق کد پستی یک روش مؤثر برای هدف‌گیری مخاطبان خاص در مناطق جغرافیایی مشخص است. در این روش، با استفاده از پنل‌های پیامکی که قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی را دارند، می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی را به صورت انبوه به کد پستی‌های مشخصی ارسال کنید. برای این کار، ابتدا باید:

  1. قدم اول : کد پستی محدوده مدنظرتان را از طریق سایت شرکت ملی پست ایران بیابید. این سایت نقشه‌ای ارائه می‌دهد که به کمک آن می‌توانید کد پستی محله‌های موردنظر را مشخص کنید.
  2. قدم دوم : سپس یک پنل پیامک معتبر خریداری کنید و با دریافت رمز عبور و نام کاربری وارد محیط کاربری پنل اس ام اس خود شوید.
  3. قدم سوم : ابتدا ارسال پیامک را انتخاب و محتوای پیامک و زمان ارسال و تنظیمات لازم برای ارسال را مشخص میکنید.
  4. قدم چهارم : در مرحله بعدی با وارد کردن ۵عدد ابتدای کد پستی در پنل پیامکی، ارسال پیامک منطقه ای به مخاطبین مورد نظر خود را مشخص نمایید.
  5. قدم پنجم : و در آخرپیامک شما به صورت هدفمند به ساکنان آن منطقه ارسال می‌شود.
بیشتر بخوانید
انواع مدل حفاظ شاخ گوزنی

ارسال پیامک انبوه

کلام آخر

استفاده از کد پستی در کمپین‌های پیامکی، هدف‌گیری دقیق‌تر و اثربخشی بالاتری را به همراه دارد. این روش تجربه مشتریان را بهبود داده و دقت در ارسال پیام‌ها را افزایش می‌دهد. با انتخاب پلتفرم مناسب، می‌توانید بازدهی تبلیغات خود را با کد پستی که ابزاری قدرتمند برای رشد کسب‌وکار و ارتقای ارتباطات با مشتریان است بهبود بخشید.

سامانه پیامکی پیام رسان یکی از پنل های پیامکی با امکانات بسیاری برای ارسال پیامک می باشد که امکان ارسال پیامک براساس کد پستی نیز یکی از ویژگی های این پنل اس ام اس می باشد.

شما می توانید با ارسال عدد ۱۱۱ به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ برای پنل پیامک پیام رسان درخواست فوری ارسال کنید.