بهترین مرکز ساخت پروتز پا زیر زانو در ایران با علم روز دنیا
بهترین مرکز ساخت پروتز پا زیر زانو در ایران با علم روز دنیا

جان انسان، همواره در خطر است و اتفاقات متفاوتی ممکن است باعث ایجاد آسیب های جسمانی متفاوت در او شود. خوشبختانه با وجود پیشرفت هایی که در حوزه پزشکی و به ویژه در ساخت اندام های مصنوعی روی داده، به بسیاری از مشکلات ناشی از قطع عضو پایان داده شده است. این پروتزها با توجه […]

جان انسان، همواره در خطر است و اتفاقات متفاوتی ممکن است باعث ایجاد آسیب های جسمانی متفاوت در او شود. خوشبختانه با وجود پیشرفت هایی که در حوزه پزشکی و به ویژه در ساخت اندام های مصنوعی روی داده، به بسیاری از مشکلات ناشی از قطع عضو پایان داده شده است. این پروتزها با توجه به قابلیت هایی که در آنها به چشم می خورد با قیمت های متفاوت و با قابلیت های گوناگون در دسترس افراد قرار دارند.

 

قیمت ساخت پروتز پا زیر زانو در کلینیک پایار

 

این پروتز زیر زانو بهترین پروتز پا در ایران شناخته شده است!؟

پروتزهای زیادی برای قطع عضو از ناحیه زیر زانو ساخته می شوتد، اما واقعیتی که وجود دارد این است که به همه آنها نمی توان بهترین پروتز پا نامید. بهترین پروتزها مشخصاتی به شرح زیر دارند:

۱-مطابق با شرایط و نیازهای فرد ساخته می شوند

مهم ترین موضوعی که در مورد ساخت پاهای مصنوعی می بایست رعایت شود، مطابق بودن پروتز با شرایط فرد است. شرایط فرد، شامل فعالیت هایی است که در طی روز انجام می دهد و نیازهایی است که او دارد. برای مثال، کسانی که به صورت حرفه ای شنا می کنند پروتزی متفاوت از کسانی می بایست نصب کنند که فقط می خواهند پیاده روی کنند.

۲- در ساخت آنها از بهترین متریال ها استفاده می شود

موضوع دیگری که باعث می شود یک پروتز پا زیر زانو لقب بهترین پا مصنوعی را از آنِ خود کند، متریال و ماده اولیه ای است که در ساخت آن به کار برده می شود. اینکه در ساخت پروتز چه ماده ای که به کار برده شود به نیازهای فرد بستگی دارد. کارشناسان، برای ساخت پروتز کسانی که تحرک زیادی دارند از یک ماده اولیه با دوام و مستحکم، مانند الیاف کربن استفاده می کنند اما ممکن است برای ساخت پروتز برای افرادی که هیچ تحرکی ندارند از این ماده استفاده نکنند. البته، ناگفته نماند نوع ماده اولیه تاثیر بسیاری زیادی روی قیمت ساخت پروتز پا زیر زانو دارد. متریال هایی که مزیت های زیادی دارند اگر در ساخت پروتز استفاده شوند باعث افزایش قیمت می شوند.

بیشتر بخوانید
خرید دیزل ژنراتور بادوین

۳- از نظر اندازه کاملا مناسب هستند

در روزهای ابتدایی بعد از قطع عضو نباید برای ساخت پا مصنوعی اقدام کرد. افراد می بایست اجازه دهند که همه زخم های ناشی از قطع عضو بهبود پیدا کنند و تورم ها نیز از بین بروند، و سپس برای ساخت پروتز اقدام کنند. در کلینیک های ساخت اندام های مصنوعی که مطابق با گزارش های به دست آمده توسط خبرگزاری های مهر، تسنیم، مشرق نیوز و ایرنا، کلینیک پایار یکی از معتبرترین آنها به شمار می رود، قسمت باقیمانده بدن فرد به صورت دقیق اندازه گیری می شود و سپس با توجه به آن یک نوع اندام مصنوعی مناسب در اختیار فرد قرار می گیرد. قالب گیری درست و دقیق منجر به ساخت یک پروتز بسیار مناسب برای فرد خواهد شد.

۴- قیمت مناسبی دارند

پروتزهایی را می توان بهترین پروتز نامید که علاوه بر داشتن همه فاکتورهای ذکر شده در بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. برای مثال، پروتز پا زیر زانو کلینیک پایار، از هر جهت بهترین به شمار می رود؛ چرا که هم، قیمت آن بسیار مناسب و معقول تعیین شده است و هم با توجه به شرایط فرد از بهترین و با کیفیت متریال ها در ساخت آن استفاده می شود. در ضمن، این پروتزها می توانند به نیازهای مهم کاربر نیز پاسخ داده و به آنها کمک کنند تا به کارهای روزانه شان با کمترین چالش ها رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید
ارسال پیامک از طریق کد پستی و انواع روش های آن (قدم به قدم)

 

قیمت ساخت پروتز پا زیر زانو

 

بیمه ها برای جبران قیمت پروتز پا زیر زانو وارد عمل شدند!؟

متاسفانه، از نظر حضور بیمه ها و جبران هزینه های ناشی از صدمات جسمی ضعف هایی در کشور ما وجود دارد، اما با گذشت زمان می توان مشاهده کرد که بیمه ها در حال تغییر استراتژی های کاری خود هستند. جبران هزینه های ناشی از ساخت پروتز زیر زانو یکی از جدیدترین دستاوردهای بیمه های دولتی در کشورمان به شمار می رود. این بیمه ها با توجه به هزینه ای که ساخت پروتز در بر داشته است به کمک بیمه شوندگان شان امده اند و سعی دارند تا فشاری که وضعیت مالی به آنها وارد می کند کاهش دهند.

افرادی که پای آنها از زیر زانو قطع شده است برای آنکه مطمئن شوند این بیمه ها چند درصد از هزینه های مربوط به ساخت پروتز را می پردازند، می بایست به شعبات بیمه گذارشان مراجعه کرده و سوالات خود را در این رابطه از کارشناسان مستقر در این شعبات بپرسند. این می تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که درگیر قطع عضو هستند و از نظر مالی توان پرداخت هزینه های مربوط به ساخت پروتز را ندارند. امیدِ آن می رود که هزینه پرداخت شده توسط بیمه ها کافی باشد تا افراد قطع عضو شده، فشار مالی کمتری را از بابت ساخت پروتز متحمل شوند.

بیشتر بخوانید
6 فاکتور مهم در انتخاب بهترین باغ تالار

 

قیمت ساخت پروتز پا زیر زانو در ایران

 

بهترین مرکز ساخت پروتز پا زیر زانو معرفی شد!!!

یکی از مواردی که پزشکان و متخصصان روی آن تاکید زیادی می کنند این است که برای ساخت اندام های مصنوعی می بایست به بهترین ها مراجعه کرد. بهترین مراکز ساخت اندام های مصنوعی، پروتز پا را به شکلی می سازند که همه موارد ذکر شده در بالاتر در آن وجود داشته باشد. قطعا پروتزی که با این شرایط ساخته می شود می تواند یکی از بهترین ها برای افرادی باشد که به علل مختلف پای شان از زیر زانو قطع شده است.

اگر شما و یا یکی از عزیزان تان درگیر چنین واقعه تلخی هستید، توصیه می کنیم به بهترین مرکز ساخت پروتز زیر زانو مصنوعی که کلینیک پایار ( https://payarcenter.com ) نام دارد مراجعه کنید. کارشناسان و پزشکان این کلینیک از هیچ تلاشی برای ساخت پروتزهای مخصوص زیر زانو دریغ نکرده و همواره سعی می کنند بهترین اندام های مصنوعی را برای افراد بسازند و در اختیار آنها قرار دهند.