یادگیری زبان آنگلیسی در منزل
یادگیری زبان آنگلیسی در منزل

یادگیری زبان انگلیسی در منزل یکی از موضوعات ترند این روز های آموزش زبان انگلیسی است. خیلی از افراد در این روز ها تمایل دارند که در خانه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. یکی از روش های موثر در یادگیری در خانه، شرکت کردن در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی است. آکادمی آموزش زبان و […]

یادگیری زبان انگلیسی در منزل یکی از موضوعات ترند این روز های آموزش زبان انگلیسی است. خیلی از افراد در این روز ها تمایل دارند که در خانه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. یکی از روش های موثر در یادگیری در خانه، شرکت کردن در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی است.

آکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا یکی از مراکز یادگیری زبان انگلیسی است که با ارائه دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین آیلتس میپردازد. در اکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا، زبان آموزان میتوانند در خانه و از راه دور، به صورت آنلاین زبان انگلیسی خود را در کنار مدرسان آکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا به پیش ببرند.

 یادگیری زبان در منزل

کلاس آموزش زبان آنلاین

یکی از دوره های محبوب آموزش زبان آلرنا، کلاس های گروهی است که در هر کلاس حداکثر ۴ نفر در کلاس هستند و مدرس در یک فضای آنلاین به آموزش زبان میپردازد. همانطور که گفته شد این یکی از بهترین دوره های آموزشی برای علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در منزل است.

روش هایی که آکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا در پیش میگیرد شامل جدید ترین متد های روز آموزش زبان، در کنار مدرسین و سرمدرسین متخصص در این حوزه است.

خواندن کتاب

یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل، خواندن کتاب هایی است که در بازارایران وجود دارد. به نقل از سرمدرس آکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا، این کتاب ها که برای سلف-استادی یا خودخوان کاربردی و مفید هستند، به صورت زیر است:

  1. کتاب لغت Oxford Word Skills
  2. کتاب لغت Vocabulary in Use
  3. کتاب گرامر Grammar in Use
  4. کتاب ریدینگ Select Reading
  5. کتاب لسنینگ Tactics for Listening

همه کتاب های نامبرده شده دارای سطح بندی هستند. به نقل از سر مدرس آکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا، زبان آموزان میتوانند هرکدام از این کتاب ها را به صورت آنلاین دانلود و یا از مراکز فروش کتاب های آموزشی خریداری کنند.

همانطور که همه میدانند، در آموزش زبان دانستن سطح خود یکی از مهم ترین نکات یادگیری زبان است. از این رو آکادمی آموزش زبان و آیلتس آلرنا این امکان را به شما میدهد که سطح خود را به صورت رایگان بدانید و سپس با مشاوره حرفه ای این موسسه آموزش زبان، در منزل به یادگیری زبان ا دامه دهید.

فیلم، سریال و آهنگ

یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از فیلم ها و آهنگ های انگلیسی است. آهنگ های انگلیسی به شما کمک میکنند تا تکه های کلامی خوبی در کنار لغات یاد بگیرید. اما برای یادگیری گرامر خیلی مناسب نیستند. از آن طرف فیلم های زبان انگلیسی به شما گرامر، لغات، و تکه های زبانی مختلفی را آموزش میدهند. شما فقط کافیست تا این تکه های زبانی را در فیلم ها دریابید. مثلا در یک جمله I HAVE BEEN WAITING FOR YOU تکه زبانی که ما پیدا میکنیم HAVE BEEN ING است. به معنای کاری که از قبل تا حال حاضر انجام داده اید. حالا این تکه را در حالت های مختلفی استفاده میکنیم:

I HAVE BEEN WORKING

I HAVE BEEN LOOKING FOR A NEW CELL PHONE

آموزشگاه زبان آلرنا یک موسسه تخصصی آموزش زبان است که هسته مدیریت آن را مدیرانی با مدارج عالی تحصیلی از برترین دانشگاه های ایران و دنیا تشکیل داده اند. تمام مدرسینی که در موسسه آلرنا در حال آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبانان دنیا هستند دارای مدارک بین المللی تدریس هستند که باعث میشود تا ارائه آموزش زبان انگلیسی به شما عزیزان حرفه ای تر از همیشه صورت گیرد.