معاون وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با یک شبکه عربی خواستار غرامت از آمریکا شد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با یک شبکه عربی خواستار غرامت از آمریکا شد.

بیشتر بخوانید
افزایش تعداد خطوط مترو در تهران/ توضیحات سخنگوی شهرداری تهران